Voor suus

Ik wil je even heel veel sterkte en succes wensen vor vandaag! Hou laat heb je de echo? Ik hoop voor jou een beetje vroeg, dan hoef je iig niet de hele dag te zitten piekeren.
Kom op meid positief denken, er zit een mooi mini mensje in je buik!

liefs Annemiek

Hoi Annemiek,

Sorry voor de late reactie.
Je zal hieruit misschien al wel kunnen opmaken dat de echo dus niet goed was.
Ben even helemaal ingestort.
Sontane miskraam in februari en nu een missed abortion.
Aanstaand maandag moet ik naar de gyn om een curettage af te spreken, want het lijkt het ook nog niet op dat het spontaan gaat gebeuren helaas.

Na een paar dagen alles kunnen laten bezinken, kan ik er wel weer redelijk realistisch naar kijken.
Hoewel ik natuurlijk wel de nodige ups en downs heb.
Gelukkig veel afleiding van de kinderen, dus kan er niet continu over piekeren. Helaas slaap ik wel wat slechter en lig dus vooral 's nachts te denken.

Hopelijk kan ik snel geholpen worden, want ik voel me nog superzwanger. Dat maakt het meteen ook weer zo onwerkelijk allemaal. Misselijk, lpijnlijke borsten, hoog blijvende temp.........mijn lichaam wil er blijkbaar nog geen afstand van doen.
Het is ook vreemd te wachten op iets wat je eigenlijk helemaal niet wilt!

meiden, ik hoop dat jullie allemaal wel een mooie echo krijgen en dat het bij jullie allemaal nog goed mag gaan!!!

Liefs Suus

Hey suus,

Ik heb je andere topic inmiddels al gelezen! Sorry voor mijn late reactie, wij zijn een paar dagen weg geweest vandaar.
Maar das echt super goed nieuws zeg!

gr Annemiek

Terug
Bovenaan