voor suus1980 en de anderen

A

Anoniem

Guest
Helaba,

ben toch niet zwanger. Ben vandaag ongesteld geworden. En ik had nog zo veel hoop maar ja... We mogen niet te veel willen hé! Zat pas in mijn eerste ronde dus...
Maar ik dacht stiekem dat er ergens iemand was die met mij medelijden zou hebben en er rekening mee hield dat het de vorige keer 18 maanden geduurd heeft.... ;-)

Weet ge, ik sta nu terug met beide voeten op de grond en besef terug dat je de natuur gewoon zijn gang moet laten gaan....en af toe mee extra moeite doen...

Hopelijk loopt het voor jou en de rest die hier mee leest beter af. Hou me zeker op de hoogte.

Wanneer mijn volgende NOD is moet ik nog uitrekenen. Zal zo rond 1 april zijn denk ik.

Veel liefs Kaat x

p.s. zit zeker niet in een dipje hoor, gewoon met volle moed naar de volgende ronde!

Hoi Kaatje,

Echt wel een beetje balen dat je ongi bent geworden jij had toch ook je NOD 9 maart??? Ik ben nog niet ongi maar denk wel dat het er aan gaat komen. IK zal je op de hoogte houden. Ik denk toch dat ik morgen ga testen ik kan het echt niet uithouden zolang. Weet je wat ik wel vreemd vind rond mijn eisprong had ik erg last van mijn tepels en dat is nu weer helemaal weg betekend dat meteen dat je niet zwanger bent of weet je dat niet??? Nou ik zie het wel.

Ik blijf hoop houden

Groetjes Suus 1980

Terug
Bovenaan