Voor Suus1980

A

Anoniem

Guest
Hoi suus,

Ik vind het ook erg leuk dat we zo contact houden,ben alleen wat minder op het forum omdat ik me sommige verhalen iets te veel aantrek snap je.
Maar hoe is het met jou ik hoop dat je nog niet ongi bent en het niet word!!!!!!!!!!!
Met mij gaat alles goed mijn broeken gaan al strakker zitten maar toch vind ik het ook nu nog heel spannend ik ben nu 10 weken en mag over iets meer dan twee weken naar de vk.

IK vloog overal naar toe maar nu mag ik alleen nog naar amerika en canada en alle europese bestemmingen. maar ik vond het  geen  fijn idee om de eerste drie maanden te gaan vliegen dus ik heb vakantie op genomen tot 4 mei. dus ben lekker thuis.
En wat voor een werk doe  jij?
hoop weer wat van je te horen!!
dikkke kus en ik blijf voor je duimen!!!!liefs elvira  

Hoi Elvira,

Echt leuk zo inderdaad dat we nog een beetje kontact hebben zo. Ik had ook gereageerd laatst ik weet niet of je dat nog had gezien??IK was een beetje laat met de reactie maar had een paar dagen weinig tijd gehad vandaar. Ik vind het echt nog steeds heel leuk voor je dat je zwanger bent ik kan daar echt van genieten.Ik ben nog niet zwanger helaas je bent dan 1 van de eerste die het weet dat beloof ik. Ik heb vandaag mijn NOD maar ik voel dat ik ongi ga worden. Ik heb de hele dag al hoofdpijn en een beetje buikpijn en verder geen klachten van misselijkheid of zo. Ik had juist de voorgaande pogingen van van alles en nog wat last en nu niks. Ik heb ook mijn temperatuur bij   gehouden en die was vanmorgen al lager dus dat zegt denk ik al genoeg echt jammer we hadden zo goed geklust ik wil ook zo graag zwanger zijn. De tijd komt denk ik wel. Ik hoop alleen niet dat het heel lang gaat duren. Wil je een beetje voor mij duimen.
Kan ik wel gebruiken. Genoeg gezeurd bedankt voor je berichtje en tot snel.

Ps ik werk in een ziekenhuis.

Groetjes Suus

Hoi Suus!

IK wilde je even vertellen dat toen ik mijn nod had ook gewoon rugpijn enzo had ik dacht ook echt dat ik het wel zou worden....dus er is nog hoop voor deze maand voor jou!!!
Ik stuur je nog wat extra hormoontjes want die heb ik genoeg!!!!!!Hopen dat het helpt...
Dus jij hebt ook een onregelmatige baan op welke afdeling werk je in het zkh?
Ik moet over drie weken weer vliegen ik vind het nog steeds een beetje eng   maar dan heb ik wel al de echo gehad. Dus daar ga ik me nu nog maar niet druk over maken.

Ik duim voor je en hoop dat je het in de tussen tijd nog niet bent geworden tot snel!!
liefs elvira

Hoi Elvira,

Helaas helaas ben dinsdag ongi geworden ik voelde het echt aankomen ik had heel erg buikpijn.Ik vind het echt zo jammer ik heb soms even geen hoop meer dan denk ik meteen dat het nooit meer lukt. Maar ja ik ga toch maar door met proberen. Ik was een beetje van slag gister maar nu valt het wel weer mee.Ik hoop dat ronde 5 mijn ronde word.Ik werk trouwens niet onregelmatig ik werk op een polikliniek van 8.00 tot 17.00 wel onregelmatige dagen maar dat is niet erg. Ik werk maar 3 dagen vanwege ernstige rugklachten. Nou tot snel en veel succes en plezier bij de eerste echo laat je het weten vind ik wel leuk.
Sorry dat ik een beetje negatief overkom maar dat heb je weleens toch!!!?Komt allemaal weer goed.

Veel liefs, suus

hoi meis,

Wat ontzettend balen zeg ik had goeie hoop voor je!!!Maar weetje toen ik zwanger probeerde te raken  was  ik bang of het wel zou lukken en nu ik zwanger ben ben ik soms zo bang of het allemaal wel goed gaat in me buik....
Ik begrijp heel goed dat je er nu even doorheen zit meid!!! maar kop op!!!probeer er deze maand wat minder mee bezig te zijn dat is moeilijk maar probeer het maar misschien werkt het. Ik had ook geprobeerd om er minder mee bezig te zijn en tja makkelijk praten voor mij nu maar het werkte wel.Het kindje komt wanneer je lichaam er klaar voor is.
En ik ben nu alvast begonnen met duimen voor jerustig aan en als er wat is of je wil even je verhaal kwijt weet je me te vinden he!!!
liefs elvira

Terug
Bovenaan