Voor Suus1980

A

Anoniem

Guest
Hoi Suus,

hoe is het met jou??hier is alles goed ik heb afgelopen donderdag de echo gehad en het was echt geweldig!!!!! Hij of zij was lekker aan het bewegen met de beentjes en armpjes en het hartje zag je heel hart kloppen! Het was echt zo ontzettend mooi om te zien! Ik hoop dat jij dat ook binnenkort mag meemaken!!
Ik was even wezen zoeken op het forum naar jou en las dat je 9 mei weer je nod hebt nou meid mogmaals ik duim voor je!!!
Ik ben niet veel meer op het forum geweest, ik moet over 2 dagen ook weer vliegen ik ben benieuwd hoe dat zal gaan...dus als ik er een poosje niet ben ben ik even weg.
nou ik hoop dat ik weer wat van je zal horen!!
liefs elvira

Hoi Elvira,

Leuk dat je een berichtje hebt geschreven.Ik ben zelf ook niet zo actief op het forum meer ik lees wel het een en ander maar ik schrijf zelf niet zoveel. Ik heb wel aan je gedacht,en ik wilde ook wat aan jou   schrijven maar het was er nog niet van gekomen.Echt leuk dat de echo ook goed was lijkt me een heel mooi moment. Was je man/vriend ook meegeweest?? Ik hoop je nog te spreken en werkse voor de komende twee weken.Let goed op jezelf.Krijg je al een buikje. En voel je je ook goed?Ik hoop dat alles goed verloopt. IK weet alleen even niet meer hoever je nu bent ........ weken zwanger. Ik heb mijn NOD ongeveer 9 mei en ik ben weer heel benieuwd. We kunnen niet beter dan ons best doen toch.

Veel liefs, Suus

Terug
Bovenaan