Voor Suusje en Tammy

A

Anoniem

Guest
Hoi Tammy en Suusje

Tammy, mocht je dit toch nog lezen, want je zei dat je even niet meer zou komen...

Balen dat je toch weer ongesteld geworden bent zeg! De voortekenen leken zo goed!
Nieuwe ronde nieuwe kansen.... Dat kan ik nu makkelijk zeggen, maar ik baalde ook elke maand weer gigantisch, of het nou de 2e of de 4e of de xe ronde is. Wist je van tevoren maar hoe lang het zou duren hè? Ik dacht vorige maand echt: het lukt nóóit meer!  En nu ik eenmaal zwanger ben  kijk ik erop terug van: ach, wat is nou vier maanden, toch nog snel gegaan...

En Suusje, hoe is het met jou? Je zit midden in de spannende dagen nu, afwachten nog?  Of weet je al iets? Heb je nog een keer getest? Bij mij had de Romed-test  dus gelijk, dus hopelijk bij jou ook! Laat je iets weten? Ik kijk nog geregeld op dit forum, want op het novemberforum is het nog niet zo druk. Hopelijk doen veel van jullie binnenkort mee!

Groetjes
Marceline

Hoi Marceline,

Wat leuk een "eigen" berichtje..... Hoe gaat het nu met je? al last van kwaaltjes?
Bij mij is het helemaal mis, gisteren ongi geworden. Ik had nog wel een paar keer getest, maar allemaal negatief. Ik had echt een zwanger gevoel, borsten, afscheiding, buik e.d. en was echt verdrietig toen ik gisteren bloed verloor. Maar nu, een dag later is het weer van... op naar de volgende ronde! Ik ga wel vrijdag naar de huisarts, gezien mijn leeftijd en kijken wat we gaan doen. Misschien krijg ik dan wat meer zekerheid. Het maakt me niet uit om te wachten, als het maar ooit gebeurt.
Maar 1 ding weet ik zeker! Voor mij geen romed testen meer, goedkoop of niet die mogen ze lekker zelf houden. Ik twijfel nog of ik weer met ovulatietesten ga werken, misschien ga ik het ook maar eens proberen los te laten. We gaan eerst lekker met vakantie en dat kan nu naar een ver oord.
Wens je het aller allerbeste... en laat nog eens wat van je horen!

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan