Voor Suzan!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Suzan, ik hoop dat je hier nog aanwezig bent, ik heb net je voicemail thuis ingesproken en je een mailtje gestuurd.
Het is helaas erg laat maar ik moet afzeggen voor morgen, Linde heeft waarschijnlijk het RS-virus, en aangezien dat erg besmettelijk is lijkt me het niet zo slim om gezellig met Sophie en Siebe te spelen.
Dus mijn meisje gaat morgen maar even lekker in haar bedje, Roos zal het ook niet zo leuk vinden want die had  net als mama heel veel zin in om jullie te zien.
Ik hoop dat een van mijn  berichtjes jou bereikt.
Sorry!!!

liefs Daniëlle.

Hai Daan,

Heb je net gemaild!! Sterkte met je kleine meid en tot gauw!!

Liefs
Susan

En lekker bijgekletst en de kids de boel op stelten gezet???
Vast wel, wij gaan vanmiddag even naar de ha gewoon even zekerheid voor het weekend, even naar de luchtwegen laten luisteren en de oortjes na laten kijken.
Fijn weekend!

groetjes Daniëlle.

Hoi Danielle

Goed idee om toch nog even te laten kijken voor het weekend! Laat je nog even weten wat eruit komt?

Het was erg gezellig vanochtend, met de grote jongens en de kleine dreumesjes, echt jammer dat jullie er niet bij waren.... Ze hebben hier nog meegegeten en Fonske smste net dat ze (alweer) in de file stond. Volgende keer bij jou (scheelt veel file voor jullie haha)? Want er komt zeker een volgende keer!!

Heeft Linde nog veel geslapen?  Sterkte en laat nog even weten wat de huisarts zei.

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan