voor Suzanne, mama van Dinand

A

Anoniem

Guest
Doe het maar even zo, voordat ik weer iedereen over me heen krijg.
Ik hoop zo het antwoord te krijgen waar ik om vraag en niet dat ik weer in een hokje geplaatst wordt als een moeder die haar kind iets aan gedaan heeft.

Als ik het me goed herinner, had jouw dochter ook al vroeg oorbellen.
Chloë heeft ze nu ong. 6 wk en ik wilde de knopjes eigenlijk vervangen door ringetjes.
Maar ik weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken; ze blijft natuurlijk niet stil liggen.
Hoe heb jij dit destijds gedaan en heb je misschien tips voor me?
De eerste was al veel ouder toen ze oorbellen kreeg, dus dat was iets makkelijker.
Sil

Oh, ieder ander die nuttige tips voor me heeft...graag natuurlijk!
Sil

Hoi,

Hahaha, wat een friemel klus ik heb geen babie met oorbellen, maar alle 'moeilijke' zaken zoals nagels knippen doe ik als ze heeeeeeel diep in slaap is. Ik weet niet of dat een idee is?

Wat ook helpt is als je de oorbelletjes eerst een paar keer open en dicht doet voor je ze in doet. Daar wordt het wat soepeler van.

Succes!

KT

Hoi,

Mijn dochtertje heeft geen oorbelletjes. Maar zou het niet lukken als ze slaapt?
Iris kan echt als een blok slapen en dan kun je best veel dingen die anders niet lukken doen (zoals nagels knippen enzo)

hoi sil,

wij hebben mijn dochter toen met een maand of 7 ringen in gedaan, mijn vriend heeft haar toen op schoot genomen, en afgeleid met een speeltje, dat ging toen wel aardig goed, we hebben er wel ff over gedaan maar het is wel gelukt! en idd is het messchien wel een idee als ze slaapt dat ging niet bij mijn dochter want die sliep niet zo goed overdags, nou ben benieuwd of het gaat lukken, laat je het nog even weten? succes!

groetjes susanne

even een vraagje ik wil ook graag bij mijn dochter oorbellen laten zetten, maar kan hier in de buurt niks vinden die het bij jonge kinderen doen. pas vanaf 3 jaar.
waar hebben jullie het laten doen?????
wij komen uit arnhem

groetjes danielle

Chloë slaapt overdag ook niet zo vast, maar het valt te proberen. 's Nachts wilde ik haar er maar niet voor wakker maken.
En anders idd met z'n tweeën proberen.
Nageltjes knippen doe ik overigens ook gewoon na haar badje en niet als ze slaapt.

En voor Daniëlle, ik kom van Goeree Overflakkee en heb het gewoon bij de juwelier hier laten doen.
Anders zou je een surinaamse/antilliaanse juwelier moeten zoeken. Die doen het wel, daar is het namelijk heel gewoon om bij pasgeborenen gaatjes te schieten.
Succes, Sil

hoi danielle,

wij hebben het 4 jaar terug op de steenstraat laten doen, ik weet zo niet hoe die juwelier heet, maar volgens mij doen ze het nog steeds, van wat ik van andere hoor, wij komen ook uit arnhem,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan