voor sweety...en de rest!

A

Anoniem

Guest
hallo meid!

ik was even een paar dagen niet geweest omdat ik van sommige verhalen erg onzeker werd! en een paar drukke dagen achter de boeg! mijn oma is gister overleden. dus was ook even veel thuis bij mijn ouders!

maar nou las ik net jou verhaal! goh meid wat ontzettend rot!!!
ik weet precies hoe je je voelt!
ik hoop voor jou dat je gauw weer zwanger bent en dat het mooi blijft zitten!

ik weet gewoon even niet wat ik er op moet zeggen, ik leef in ieder geval erg met je mee!

ik meende ook ergens te lezen dat mensen dachten dat het niet goed met mij ging??
met mij gaat het naar omstandigheden wel goed!
ben erg moe, veel plassen, heel chaggareinig, licht trekkerig kramperig gevoel onder in mijn buik! dat is niet constant!  ik bloed of vloei verders niet!

ik heb nu wat een dubbel gevoel omdat oma is overleden, die zal haar achterkleinkind nooit leren kennen! ze wist het nog niet eens! dat vind ik wel erg! het was ook heel plotseling!

nou meid veel sterkte!

dikke knuffel van Wilma

hee wilma!!

allereerst gecondoleerd met je oma joh!! tis idd dubbel nu voor je dat ze zo plotseling is heen gegaan! wens je veel sterkte.

Fijn om   te horen dat het goed met je gaat joh!! hoop dat dat ook zo blijft natuurlijk! Tja voor mij houd het op denk ik. ben al 3 dagen aan het vloeien dus ik heb weinig tot geen hoop meer. heb nog wel wat zwangerschapsklachten maar ja dat zal ook wel weer overgaan denk ik. ik doe morgen of maandag ochtend weer een test en die zal waarschijnlijk weer negatief zijn. hopelijk de volgende keer dan maar weer.
Ben er nu ff wat minder hier, ff mezelf de tijd gunnen om het een plaatsje te geven. tis dan nog geen 100% zeker maar wel 90 voor mijn gevoel. ik lees natuurlijk wel mee!!

jij alle geluk en gezondheid toegewenst!! knuffelsssss xxx

Hoi Wilma,

Gecondoleerd met je oma. Gek is dat hè, je weet dat ze de jongste niet meer is, maar voor je gevoel is ze onsterfelijk. Zo voelde ik dat tenminste bij de mijne. Ik wens je sterkte, ook gezien je dubbele gevoel erbij ivm je zwangerschap.

Knuffel!
Tess

Hoi Sweety,

Momenteel denk ik veel aan je. Ik snap dat je even wat meer afstand neemt tot het forum. Neem er lekker je tijd voor hoor! Het belangrijkste is dat jij je goed voelt en weer goed gaat voelen!!

Hele dikke knuffel
Tess

Terug
Bovenaan