Voor Sweety en Wilma

A

Anoniem

Guest
He meiden,
wat erg hoor dat jullie nou in deze mooie tijd onzeker worden door wat je meemaakt, mee hebt gemaakt en hebt gelezen. Ik wens jullie al het goeds van de wereld en dat jullie kunnen gaan genieten van een mooie zwangerschap. Duim voor jullie hoor topmeiden (ook voor linnepinnie, fiepke  en de rest natuurlijk)!!!!! Heb je lekker goed nieuws en dan krijg je weer een domper, kop op hoor meiden!

lieve Deez

Bedankt meid maar ik denk dat een zwangerschap ervoor mij deze maand er niet in zit...denk dat ik morgen verder ongi ga worden en dat ik een miskraam heb gehad...ik ben momenteel heel erg down, ik voel ook niet meer zwanger ( of dit psychisch is weet ik niet) hopelijk kan ik na een tijdje rustig aan weer beginnen...ik dacht ookal dat ik een vliesje in de wc zag liggen maar durfde niet beter te kijken omdat als het zo was ik er toch niks meer aan kan doen. Het heeft zo moeten zijn denk ik maar, vruchtje was niet goed dan nietwaar?? ik huil veel maar ja na regen komt zonneschijn.

bedankt meid en ook voor jou al het goeds!!!!

xxxxxxxxxx

Lieve Sweety,
Ik hoop dat het meevalt, duim dus nog steeds. Verder alleen maar een heeeeeele dikke knuffel, want ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Ik voel met je mee lieverd!!!

!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs,
Tess

He meis, wat rot zeg.
Zo intens gelukkig en dan zo intens verdrietig. Wat ligt het toch dicht bij elkaar.
Sterkte meis!

Wat erg voor je!! Je was zo blij....
Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.

Heleboel liefs en sterkte,
Duin

hey sweety,
wat erg voor je, verlies je echt nog zoveel bloed dan?? kan je geen echo krijgen?? bij de eerste kreeg ik ook geen echo toen ik wat bloed verloor dus ben ik naar zo een pret echo gegaan en alles was goed.
ik leef heel erg met je mee. en ik blijf duimen voor je.

hey wilma,
ik ben hier een paar dagen niet meer geweest, gaat het bij jou wel goed?? lan namelijk niks lezen dat het niet goed zou gaan??
ik hoop het niet.
dikke
xxx
sabrine

hoi meiden

ik verlies nog steeds bloed, dag 3 nu, heel weinig maar toch wel. eerste dag helder rood bloed, 2 de dag bruin en vandaag weer wat roder. heb eigelijk nog maar weinig hoop dat ik zwanger ben. ben nog wel moe maar dat kan mischien nog een nawee van de zwangerschap zijn. ook erg snel humeurswisselingen van huilbuien naar vrolijk..ik wacht het weekend af en test dan nog eenmaal. ik weet niet hoelang het hormoon HCG in je lichaam blijft dus of de test ook posi aan kan geven als ik niet meer zwanger ben. maandag weer dokter bellen...Ik kan denk ik geen inwendige echo krijgen omdat ik pas 4,5 week zwanger was. Volgens mij ben ik het vruchtje ookal kwijt in de wc gister dus tja...volgende ronde mischien...

bedankt voor jullie lieve reactiesd en steun!! allemaal veel geluk en knuffelsss

Terug
Bovenaan