voor sweety, tamara8, louise, ruby, jip en nathalie....

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Ik zag op de NOD-lijst dat ook voor jullie ook 27 april D-

Ben benieuwd hoe het met jullie is. Zelf heb ik  echt  geen idee  wat het gaat worden. Ongi of toch... zwanger!  Afwachten dus, dat is het  enige wat erop zit.

Vorige maand hadden mijn mannetje en ik wel zoiets van: het zou weleens raak kunnen zijn. Maar nu? Hoop dat de dagen een beetje snel voorbij gaan.

In ieder geval succes allemaal met afwachten.

Groetjes!!!

hoi bloempje,

idd nod is as woensdag.ik heb werkelijk geen idee,heb deze maand wel getempt,maar een hele vage tempstaat dit keer,fertilitiefriend zegt dat ik op dag 20 mn ei heb gehad,maar dat kan niet want mijn ei komt altijd op dag 14/15.maar heb deze maand best wel slecht geslapen een aantal keer,dus denk dat het daar door kan komen.ik heb wel vaak last van misselijkheid als ik in bed lig en vandeweek ben ik zelfs over mn nek gegaan,maar dat was denk ik door het eten.verder stik ik van de puisten in mn gezicht,dat vind ik zooooo kl*te,mede ook omdat vandaag komt de fotograaf op mn werk en dan zit ik met zon puistenkop op de foto.(werk op een kdv),maar goed mocht het zijn omdat ik zwanger zou zijn dan maakt het me niet uit,maar mocht het niet zo zijn dan baal ik er wel weer van.
ik heb verder dus geen idee wat ik meot verwachten.mocht ik ongi worden dan gaan we beginnen met iui,an meot ik op dag 3 beginnen met clomid om mn ei groei te bevoorderen en dan als mn eitjes groot genoeg zijn dan krijg ik pregnyl,dus ik hoop dat dat allemaal niet nodig is,maar na 20 rondes heb ik de hoop op een spontane zwangerschap wel enigsinds opgegeven.

andere medenoders ik  heel hard voor jullie en hoop dat jullei allemaal zwanger mogen zijn.

dikke knuffel en liefs nathalie

Hoi,

Jaaaaaaaa spannend he allemaal.. A.s. woensdag.. vind het wel naar hoor dat wachten. Ik heb geen zwangerschapsklachten... alleen als ik opsta dan voel ik me een beetje beroerd maar dat gaat om een uur of 11 weg. Normaal gesproken gaan pijn tepels onwijs zeer doen een week voor mijn menstruatie maar die voel ik nu helemaal niet... ben dus bang dat mijn cyclus nog niet helemaal in orde is... ik weet het niet maar ik zie het wel.. uiteraard ben ik zenuwachtig en voel ik pijnlijke krampjes in mijn onderbuik... maar ik weet dat het net zo goed kan zijn door de menstruatie....

Succes..

Liefs Jip

Hoi, hoi,

Hoe is het nu met jou??
Helaas ben ik zondag dus al ongi geworden, en ik voelde het helemaal niet aankomen, anders altijd wel!!
Mijn lichaam heeft mij weer in de steek gelaten!
Wij hebben netjes om de dag geklust, maar het mocht   niet baten, nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen!?
Ik hoop dat jij beter nieuws hebt??!!
liefs Tamara

Hallo!

Helaas, helaas, helaas... gisteren (25 april) ongi geworden. Balen!!!

Hoop op meer geluk in de volgende ronde! Dan is mijn NOD 22 mei.

Voor degenen die nog niet ongi zijn: ik duim voor jullie! En voor de anderen: succes in de volgende ronde (misschien zijn wij dan aan de beurt?)

Liefs van bloempje

Terug
Bovenaan