Voor Sweety

A

Anoniem

Guest
Hoi Sweety,

Jeetje meid, wat een rotbericht!
Je vertelt er erg nuchter over maar het is toch wel heel erg jammer en verdrietig.
Ik hoop voor je dat de volgende keer helemaal goed zal gaan.

Veel liefs en knuffel
Billie

lieve billie,

Wat lief een topic speciaal voor mij!! bedankt hoor! Tja, tuurlijk is het K*T maar
je doet er gewoonweg niks aan, das moeder natuur...vandaag alleen heel weinig bruin, morgen zal dit wel overgaan in rood, was de vorige keer ook. Wie weet mag ik de volgende keer!! Dan zitten we toch nog niet al te ver uit elkaar en ik lees wel mee op het oktoberforum hoor!! Hoor daar toch een heel klein beetje he..:)

Jij een top zwangerschap meid, gun je het beste en een mooie beeb in oktober!!

liefs sweety

ps laat af en toe eens horen hoe het met je gaat oke?/

Hai, hai,

Nou, vind het knap dat je zo nuchter bent. Ik ben nogal een paniekerig type, vind dit soort dingen altijd wel moeilijk. Ben ook best wel een beetje gespannen of het bij mij allemaal goed zal gaan. Maar goed, positief denken he, dat is belangrijk. Alles gaat nu ok, heb nog behoorlijk last van mijn borsten, ben moeiig, af en toe van die lichte buikkrampjes...
Over 2 weken een echo. Hopenlijk zien we dan een hartje....

Nou meis, veel succes met klussen enne,,,,tuurlijk, ik laat af en toe van me horen hoor!!

Liefs!!

gaat bij jou geod komen meid, ieder is anders!!! jij hebt over 2 weken echt een mooi hartje hoor!! en panieken mag soms best...alleen zit dat niet in mij hahahhahaha

knuffffff

Terug
Bovenaan