Voor Sweety76

Haaaaaai Sweety!

Ken je me nog van het zwanger worden forum? Het 'wij gaan voor een tweede' topic? Toen ik net zwanger werd kreeg jij je miskraam helaas en besloot je even wat minder op het forum te gaan schrijven.
Lees dat je nu weer zwanger bent! Top meis!  Gaat het goed met je?
Wanneer ben je precies uitgerekend?

Hier bij ons gaat alles goed. Ik schrijf nog lekker mee op het oktober 2008 forum en ben nu dus bijna 23 weken zwanger. Word nu echt dik en ga merken dat het ietsje zwaarder wordt. Vooral met mijn andere kleine van 18mnd erbij. We weten dat we na onze zoon nu een dochtertje krijgen! Echt te gek!

Ik hoop heel erg voor je dat alles nu goed zal gaan en jij en je man in februari een tweede gezond kindje op de wereld zullen zetten!

Veel liefs van Billie
22w3d zwanger van een prinsesje, Mama van Quinten 18 mnd

heeeeeeeee Billie!!

Tuurlijk ken ik je nog meissie!! wat leuk dat je hier een topicje voor me maakt, das al mijn 2de hahahaha. Ze zullen hier wel denken....maar het gaat tot nu toe prima met me ja! Mag morgen naar de Vk en dan vrij snel een echo omdat ik dus al paar miskramen heb gehad, dus das wel fijn! Justin gaat ook erg goed, alweer 14 maandjes! loopt en praat hahahah erg leuk! Goh alweer 23 weken joh! pf wat gaat het snel...anders was ik nu dus ookal zo ver geweest he, maar goed, niet te lang bij stilstaan, op naar deze 23 weken hahahaa. Ik ben nu al erg dik hoor, moet nu al zwangerschapkleding aan....ach ja niks aan te doen. Hoe gaat het met Quinten?? Snapt hij dat hij er een prachtig zusje bij krijgt?? Justin niet hoor hahahah veels te klein! Maar leuk hoor een koningskoppeltje he!! ach maakt niet uit maar tis toch stiekum wel leuk! Ik denk dat ik gewoon weer een jongen krijg hahahha we zien wel!

bedankt voor het berichtje en hou je me beetje op de hoogte hoe het met je gaat??

knuffel sweety

Jeetje wat spannend voor jullie zeg. Maar nu moet het goed gaan! Een mens blijft geen pech houden toch? En dat je al aangekomen bent is een goed teken! En die zwangerschapskleding is er niet voor niks dus daar moet je absoluut niet mee zitten!
Fijn dat Justin ook zo goed gaat! Quinten wordt een echte doerak. Kletsen, door het huis rennen, de clown uithangen, papa en mama uitproberen....Het is lachen geblazen met hem!
Hij weet wat een baby is en dat er een in mijn buik schijnt te zitten maar hij denkt dat er ook een baby in zijn buikje zit! Hahahaha. Hij kan 'zusje' zeggen maar echt realiseren wat dat is en dat hij strakjes niet alleen meer is doet hij nog niet. Te klein inderdaad.
Maar ik vind het leuk dat hij over een paar jaartjes een speelkameraadje heeft thuis!
dat het een meisje is, is spannend en leuk maar met een jongen was ik even blij geweest. Maakt me niks uit. Ik dacht ook stellig dat het een jongen zou zijn trouwens! Viel bijna van de echo-bank toen ze zei dat het een meisje is.

Tsja...dat jij toen gelijk zwanger werd en al 23 weken had kunnen zijn moet je inderdaad maar niet teveel bedenken. Het gaat erom dat je NU een klein mensje in je draagt dat enorm zijn best doet om zich te ontwikkelen. Zo bijzonder! Geniet ervan, ondanks de onzekerheid die je vast wel hebt...

Ik duim voor je!!

Ik hou je natuurlijk op de hoogte! Jij mij ook? Oktober 2008 forum?

Liefs! Billie

haai, tuurlijk houd ik jou ook op de hoogte en ik zal ook eens komen spieken bij het oktoberforum...nu ik zwanger ben, gaat dat me wel weer beter af moet ik je zeggen. Ik denk niet dat we willen weten wat het gaat worden...ik wel, maar mijn vriend perse niet, dus tja....das dan een lastige he. hahahaha ach eerst maar eens die 12 weken doorkomen en dan zien we wel weer....ik las dat jullie al een naam hadden?? ben wel nieuwsgierig hoor!!welke letter begint het dan kan ik lekker paar duizend keer raden hahahah komt onze topic wel vol! Ik weet het nog niet, vind het moeilijk hoor!! maar we hebben nog ff... hoe voel jij je verders??? ik prima ( nu nog wel... hihihi)

tot horens weer gezellie!

liefs sweety

dan kom ik hier ook even inbreken hoor!

dank je wel sweety voor je lieve berichtje.. wie weet kan ik me morgen ook bij de februari mama's voegen...
ik hoop zo dat mijn gevoel vorige week toch goed was!

groetjes!

Hoi Sweety,

Ja, met mij gaat het verder ook allemaal goed. Ik ben de eerste weken wel behoorlijk misselijk geweest maar na 10 weken was dat over. Ben nu vooral moe, maar dat is ook wel logisch met die kleine erbij.

Heb jij erg veel last van de spanning nu? Of het goed gaat of niet?
Ik hoop echt dat het nu allemaal in orde komt!

Tot op het februari of oktober forum!

xx Billie

haai billie,

Ik snap het wel dat je eht niet zegt hoor, geen probleem hahahhaha ik mag donderdag voor een termijnecho dus duimen dat ik een mooi hartje zie he! Denk dat het daarna iets minder spannend wordt en ik iets meer kan gaan genieten...mijn gevoel zegt dat het deze keer wel oke is, maar toch he..ik heb verder nergens last van hoor echt niet...niet moe, misselijk, zere borsten niks...dus fijn dat wel, maar ja, maakt je ook onzeker hahahaha ach tis altijd iets he..:) jij ook veel succes en we houden elkaar zeker op de hoogte hoor!!

liefss sweety

Terug
Bovenaan