Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jaaaaaaaaa, het gaat prima hoor tot nu toe, over 1,5 week krijg ik alweer mijn 12 weken echo!!! hopelijk is die mook goed en dan gaat het echte genieten beginnen|!!! hoe was je vakantie meis?? leuk gehad?? en Quinn?? hoe voel jij je verder?? gaat al snel he, voor je het weet is het oktober!!!
Oooow, wat gaat de tijd snel! Het zit nu echt wel goed bij je. Ben erg benieuwd naar je echo! Ik blijf je lekker volgen op het feb forum hoor!
Hier gaat alles super. Nu bijna 27 weken zwanger, de kleine schopt als een dolle en mijn buik wordt nu flink dik. Over een week of 5 de 3D echo, daar kijk ik enorm naar uit.
Met Quinten gaat het ook fanatstisch. Hij maakt echt een spurt door qua praten. Het wordt nu een echte peuter. Bijdehandje joh! Hahahahaha
En hoe gaat het met jouw ventje?
Nou, na je echo kletsen we verder! Kunnen we af en toe lekkere zwanger-praatjes houden ;-)