Voor Sweety76

Haaaaaaai,

Hoe is het met je meid?
Groei je lekker? En de kleine uk in je buik? Hoe vindt Justin je buikje? Snapt ie er wat van?

Hier alles super!
Lois is een heerlijk meisje. Makkelijk en rustig. We hebben best al aardige nachten en overdag heb je helemaal geen kind aan haar!
We genieten enorm. Quinten vindt zijn zusje ook steeds leuker en liever. Wil steeds bij haar kijken.
Ikzelf ben in nog geen 2 uur tijd bevallen (vorige keer duurde het 36 uur!!!! dus er is ook hoop voor jou ;-). Het herstel is heel erg snel gegaan. Heerlijk allemaal.
Ben inmiddels ook al 12 kilo kwijt van de 20 die ik in totaal ben aangekomen dus dat gaat nu ook gestaag.

Ik wens jou net zo'n bevalling en heerlijk kindje toe!
Ik blijf je volgen op het feb forum hoor!

Liefs, Billie
Trotse mammie van Quinten en Lois

haaaaai billie!!!

Wat fijn dat alles goed met jullie gaat joh en met de kleine lois!! lekker hoor!! en binnen 2 uur bevallen??????????was da nu???pffffffffffff een stortbevalling hahahha dus idd nog hoop voor me lol, ikke de eerste 26 uur en jij 36 dus we zullen zien...maar geniet er maar lekker van meis!!!

ja, word al lekker dik, justin snapt er niks van is ook pas 1,5 he, maar komt goed...hij is heel lief voor de baby in zijn gastoudergezin dus dat komt wel goed! verder beginnen nu de kwaaltjes he, bijna 28 weken alweer joh...woensdag extra pretecho omdat de kleine uk met de handjes voor het gezochtje lag hahahah nogmaals gluren naar mijn beebje heerlijk toch? verder zijn we druk aan het verbouwen we hopen voor kerst nog klaar te zijn, maar moeten dan wel flink doorwerken nog, das wel zwaar nu hoor pffffffff

nou, hoop snel weer wat van je te horen en zet hier eens een plaatje van je mooie meissie????

knufffffffff voor jullie!!

Terug
Bovenaan