voor swinnie

A

Anoniem

Guest
he meid
hoe is het? en hoe was de vakantie?
Ben erg benieuwd of bij jou 3 keer wel scheeprecht was. Bij mij niet, we gaan gewoon vrolijk werder naar ronde 4.
Tja als ik het pendelen moet geloven komen er nog een paar rondes meer bij. Ik ga hier maar niet van uit. Mijn ei springt in  onze vakantie en rond de verjaardag van mijn mannetje, dus wie weet hebben we wat meer geluk dit keer.
ach ja we zien wel.

liefs daan

nog maar weer een berichtje.Komt die weer bovenaan te staan (hihi)
Sterkte met het lezen van alle berichtjes die geplaatst zijn tijdens je vakantie. Als je ze allemaal wilt lezen ben je zo weer aan vakantie toe.
haha

liefs daan

Hoi Daan!!

Dankjewel voor je lieve berichtje,lief dat je aan me denkt!
Nou onze vakantie was enerzijds wel lekker,even weg uit de sleur,maar we hadden niet echt een super hotel.
Het was er best wel smerig,en we hadden het eigenlijk na een dag of 6 wel gezien,we zaten op Corfu,mijn vriend en ik zijn niet echt van die zon,zee,zand mensen dus we hebben veel excursies geboekt.Dat was wel erg leuk.Ik heb me tijdens de vakantie ook af en toe niet zo lekker gevoeld,beetje misselijk,maar of dat nou gewoon door de temp.kwam?Ook was ik 2 dagen vrij emotioneel,kon zo beginnen te janken om een klein pesterijtje van mijn vriend.
Maar goed ik heb vandaag dus mijn nod,nog geen duivels,maar ik wil heel graag testen maar durf niet zo goed,ben bang dat het te vroeg is.
Ook heb ik al vanaf gisteren buikpijn,maar volgens mij zijn het   mijn darmen,ik heb ook last van diaree(sorry).
Wat zou jij doen???
Nou ik vind het ook erg sjit voor jou dat het deze keer niet raak was,wanneer had jij ook alweer je nod?sorry dat ik het niet meer weet!!sorry sorry!!
Nou,ik ben blij dat ik er weer ben en zal zeker vaker het forum bezoeken,ik heb het wel gemist!!

Liefs,Swinnie

Hoi Daan,

Daar ben ik weer even,tussen de toiletgangen door..haha
Staat hij weer bovenaan,hopelijk ben je vandaag nog op het forum.
Wanneer ga je met vakantie??

Liefs,Swinnie

goh jammer zeg dat de vakantie niet echt een succes was.
mijn NOD was 3 augustus en helaas kwamen de duivels wel, een dag te laat dus ik had ook eventjes hoop, maar goed de test kon weer in de kast.

Wel een spannend gevoel hoor. Mijn man had echt zoiets van slik...toen ik hem vertelde dat ik overtijd was. ach ja we gaan nu voor ronde 4. Mijn vruchtbare dagen zijn tijdens onze vakantie. wij weten nog niet waar we heen gaan. In ieder geval met de tent en dan tichting schwarzwald. lekker tussen de bergen en de bossen. Hoe lang we gaan is ook nog even onduidelijk. Mijn man zou donderdag op klus gaan, maar dat is naar voren geschoven. Hij is nu gisteren al geweest en tot nu toe gaat alles goed. Dus wie weet kunnen we volgende week woensdag weg en anders volgende week zaterdag. En dan gaan we 1 of 2 weken. we zien nog wel.

wel apart hoor heb ik 6 weken vakantie en mijn volgende NOD is de laatste donderdag of vrijdag van mijn vakantie. Het zou dus zo kunnen zijn dat als ik weer moet werken in net zwanger ben. Zou wel erg mooi zijn. Komt het ook goed uit met verlof.........superlang (haha)

maar goed het verhaal iz nu wel weer lang genoeg.
ik zal voor je

liefs Daan

Terug
Bovenaan