voor Syllie en Clau

A

Anoniem

Guest
Hee mieden

Is het nog een beetje vol te houden????
Ik begin m een beetje te knijpen nu. Ik ben niet misselijk meer geweest, maar heb nu steeds steken in mijn buik. Eigenlijk de hele dag een beetje zeurderig, en af en toe steken. Heb weer geen idee wat t betekent. Ik gebruik normaal nooit tampons, maar die die ik nog in huis had gaan erg snel nu. Dat doe ik dan weer wel iedere dag. Even kijken of er nog niets onderweg is, haha.
Maar goed, we wachten en wachten en wachten en wachten..............................

Laten jullie het horen?????????
Veel liefs wondernetje

He wondernetje,

Jij bent er vroeg bij zeg......ik lig om 0:05 op 1 oor...hihihi.
Tja, wat zal ik zeggen. Ik voel nog steeds van alles, maar daar laat ik me niet meer door leiden. Maar echte ongi gevoelens zijn er nog niet.....alle hoop dus nog.
Ik wacht   nu elke dag op 2 dingen eigenlijk. Een vriendin die al uitgerekend is en elk moment kan gaan bevallen en op mijn eigen ongi. Zou leuk zijn om op haar kraambed mijn positieve test te laten zien, maar ja daarvoor is het nog steeds afwachten.

En Syllie, hoe is het met jou gesteld????

Liefs, Clau

Hoi meiden!

Nu komt de NOD dag wel erg dichtbij hè? Ik heb niet ergens last van, behalve wat meer afscheiding. Wat wel apart is dat ik afgelopen maandag een drukkend gevoel in mijn onderbuik had en dat dat weekend de dag van de innesteling zou zijn zag ik op babybrabbel. Maar ik wacht het maar af ben al vaker misleid door mijn lichaam....
Waar ik wel een beetje meezit is dat ik een vliegreis wil boeken in dec, maar als ik zwanger ben tot de hoeveelste maand mag je dan vliegen? Ik heb echt geen flauw idee, jullie?
Nou meiden ik duim voor ons, sterkte met afwachten..... Ik heb bewust geen testen in huis dan kan ik pas maandag gaan testen als ik zondag niet ongi wordt dan....
Fijn weekend xxx

Hoidiehoi

Volgens mij mag je tot 2 maanden voor de bevalling nog vliegen hoor. Wist je dat dta ook niet eens om medische redenen is??? Ik hoorde laatst dat dat alleen maar is om een bevalling aan boord van het vliegtuig te voorkomen. Het schijnt voor de zwangere dame in kwestie niet eens uit te maken........

Wat is het spannend he??? Ik had dus wel al testen in huis, en heb er dus ook al 2  gedaan........ Veel te vroeg natuurlijk, dus ben niet echt teleurgesteld, maar goed negatief dus. Nu denk ik dat ik zondag weer test, en anders wacht ik maar weer even. Begin echt knap zenuwachtig te worden. Zou wel een heeeeeeel leuk huwelijkscadeautje zijn, want ben 20 augustus 1 jaar getrouwd.

Het nichtje van mijn man is ook bezig, en gisteren schreef ze me dat ze een heel licht streepje zag. Ze was teleurgestel en zei: Nou weet ik nog niks!!!! Terwijl ik gewoon dacht: Ha ze is zwanger. Zit dus nu te wachten tot ze me belt om te zeggen dat het echt raak is. Zou wel heel gaaf zijn als we tegelijkertijd zijn, of anders als ik de komende 9 maanden zwanger raak. We gaan namelijk heel leuk met elkaar om, en zij is de enig in mijn omgeving die ook bezig is. Nou, ja ik duim dus nu niet alleen voor jullie maar ook voor haar.

Hee voor jullie allebei: STERKTE

Veel liefs Annet
(begon wondernetje een beetje zat te worden haha)

Terug
Bovenaan