voor sylvia, wil je meerijden?

A

Anoniem

Guest
Hoi sylvia,

Ik heb helemaal niet gereageerd op je topic over je ruzie, maar wel meegelezen en ik leef met je mee. Alles wat ik kon bedenken om te zeggen was al gezegd (oke, slecht excuus om niet te reageren, sorry!).

Ik heb ilona aangeboden om 8 sept met me mee te rijden naar de meeting, maar zij denkt dat ze wel een auto kan regelen. Als dat idd zo is, dan kan jij wel met me meerijden als je mee wilt. Laat maar even weten of je intersse hebt.      

groetjes, Paulien

quote: Pauwtje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 09:24:38'));

Hoi sylvia,

Ik heb helemaal niet gereageerd op je topic over je ruzie, maar wel meegelezen en ik leef met je mee. Alles wat ik kon bedenken om te zeggen was al gezegd (oke, slecht excuus om niet te reageren, sorry!).

Ik heb ilona aangeboden om 8 sept met me mee te rijden naar de meeting, maar zij denkt dat ze wel een auto kan regelen. Als dat idd zo is, dan kan jij wel met me meerijden als je mee wilt. Laat maar even weten of je intersse hebt.      

groetjes, Paulien

Hoi Paulien.

het geeft echt niet dat je niet gereageerd hebt op het topic ruzie hoor.
Had sowieso niet gedacht dat er zoveel gereageerd zou worden...

Over 8 sept ik zou graag naar de meeting gaan.
weet niet of einhoven beetje ver weg is is 1 der half uur rijden toch?
Waar kom je vandaan dan..
Ik woon 10 min van hilversum.
Ik heb die dag niks te doen verder weet alleen neit hoe mijn man dat vind..
heb zeker wel interesse dus..
maar moet het dan wel eerst met mijn man dus bespreken.

wel ontzettend lief dat je aan me gedacht hebt..

groetjes sylvia

da s mooi dat je interesse heb .
t Is idd wel een eind naar Eindhoven, maar ach, mijn zoontje vindt in de auto meestal niet erg. Ik heb al bedacht dat ie dan mooi in de auto kan slapen en dan lekker uitgeslapen 2 uurtjes op de meeting vriendjes kan maken en op de terugweg weer lekker kan slapen. Ik woon in omgeving Utrecht, maar kom oorspronkelijk uit Hilversum. Ik ken dat gat waar jij in woont dus wel een beetje    

Nou, bespreek het thuis maar even en ik hoor het wel (en dan hoop ik dat Ilona idd zelf een auto kan regelen). Oh ja, mijn msn is Paultje_p bij hotmail, misschien wel handig.

Hoi..

laat het zeker nog wel ff weten hoor..
en heb je toegevoegd..
nu eerst maar eens dochen voordat natas er weer is..
doeidoei

sylvia

Terug
Bovenaan