Voor t eerst in de winkelwagen

A

Anoniem

Guest
Hallo, de titel zegt t al: mijn dochter zat van de week voor t eerst in het zitje van de winkelwagen en ze vond het geweldig! Ze kon alles goed bekijken en vooral overal naar graaien, haha.
Uiteraard had ik mijn fototoestel in mijn tas om dit vast te leggen:

Wel makkelijk hoor, kan ik eindelijk weer eens met een wagentje winkelen ipv een mandje!
Groetjes van Sonja, moeder van Daniëlle.

Ahhh wat lief! Echt een leuke foto!!

Ik zat me ook al af te vragen wanneer ik Birgit daarin zou kunnen zetten. Nou hebben we maar 1 auto en ga ik als ik naar de supermarkt moet vaak even alleen op zaterdag of met de wandelwagen op mijn vrije dagen. Maar ik las dat ze rond een maand of 9 ook in het fietsstoeltje kunnen, dus dat zou wel heel handig zijn. Birgit zit al best wel stabiel dus dat kan al bijna...
Wat gaat t allemaal toch snel he, over 4 maanden is Birgit al 1 jaar! Ze is van 2 juli.

Ik denk dat ik die winkelwagen binnenkort ook eens ga proberen :)

Gr Evelien

Hoi,

Bij de supermarkt waar wij bijna al onze boodschappen doen hebben ze van die speciale winkelwagentjes met een stoeltje voor hele kleine kinderen het lijke net een soort van maxi cosi stoeltjes met een bandje. Daar heeft ons dochtertje al een paar in gezeten en ze vind het dan ook helemaal geweldig. Helaas heb ik daar geen foto van gemaakt maar zal ik binnenkort een keer doen en dan zal ik hem hier ook plaatsen.

Groetjes
Inge

Hihi grappig...

Met thygo ben ik deze week ook voor het eerst wezen winkelen terwijl hij een een karretje zat. Echt prachtig om te zien dat ze dan echt van alles in zich opnemen.

Ik was alleen zo slim om losgeld vergeten mee te nemen dus was het nog een heel karwei om uiteindelijk een karretje te krijgen. Zit nu dus ook standaard weer in me broekzak.

Lirfs Kimm

Ach wat een plaatje, lekker he als ze dan in de kar kunnen ben je net even iets mobiler!
Brian (25-07) kan al wel redelijk zitten, maar ik wacht nog even dat hij wat steviger zit, dan is het helemaal makkelijk, want ik heb een fietskar (ideeaaaaaall) en dan kan ik wat meer meenemen dan met de wagen. NOg even wachten. Jij heb het gemak in ieder geval al Geniet ervan!

Groetjes,
Achnita

lianne(van mei) kan er nu ook in sinds een paar week! helemaal super! laatst had ze al 2 pak chocokoekjes in haar zitje liggen! had ze mooi even uit de kar gepikt....haha!

gr. marjolein

Hihi, nog een mama die overal foto's van maakt. Ik ben er ook zo één!

Dit is mijn dochter (2004) toen ze voor het eerst in de winkelwagen zat.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,
ik kan me vergissen, maar als ik zo de foto's langs zie komen, dan lijken jouw beide kids wel veel op elkaar! Wat een mooie kinderen heb jij zeg!

groetjes
Mandarijn

Terug
Bovenaan