Voor t eerst zwemmen ( schaamte)

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen zijn we voor het eerst met Annique naar een zwembad geweest
Is het geen schaamte haha Annique is 1 en heeft nog nooit een zwembad van binnen gezien....

En ik tijdens mijn zwangerschap met mijn grote mond, Ik ga babyzwemmen straks met mijn baby pffff not
Annique vond het wel erg spannend maar erg leuk!
Vooral dat gespatter van andere kinderen, en in de   stroomversnelling vond ze erg geslaagd!

ff stiekum het water voelen ...

best leuk dit eigenlijk, wat doet iedereen in  mijn grote bad eigenlijk, en waar is de zeep en de sproeier, en ??? waar zijn mijn badeendjes????????

gaaaap daar wordt je best moe van, dat zwemmen poeh poeh

jummie ze hebben hier ook lange vingers lekkah!!! mama kan ook wel moe zijn van dat zwemmen haha

in de auto in slaap gevallen van haar 1e zwembadavontuur

liefs sandra en x van annique

Hey Anniqueje.

Wat zal jij genoten hebben meid, helemaal in dromeland van het watertochtje vandaag.

Dikke knuffel Joëlla.

Haha, nou je hoeft je niet te schamen hoor!
Met een week of 10 ben ik voor het eerst met Kian gaan zwemmen. Erg leuk, maar dat omkleden! Drama!! Je bent 3 uur onderweg voor een kwartiertje zwemmen!
Dus afgelopen vakantie heeft Kian het zwembad voor de tweede keer gezien. Maar ja, dat is wat makkelijker want dan ga je in je badpak met een grote handoek om elkaar heen rechtstreeks je apartement weer in.
Dus, no shame!
En respect voor alle moeders die wel hun grote mond tijdens te zwangerschap hebben waargemaakt!
Liefs Nelleke

Ha Annique!

Jouw mama heeft gedaan waar mijn mama alleen nog maar aan gedacht heeft! Wij zijn vandaag, dankzij het rotweer de deur niet eens uitgeweest. Maar ik hoop dat wij binnenkort ook eens naar het zwembad gaan, ik ben alleen nog maar in het pierebadje geweest toen wij op vakantie waren op Kreta. Voor de rest ben ik ook nog nooit in een zwembad geweest!
Maar ik zie dat je er wel heel moe van wordt. Nah, geeft niks, als je het maar leuk hebt gehad!

CU!
Julian

Leuke foto's!
En zo te zien heeft ze erg genoten, ze ligt zo heerlijk moe, maar voldaan in de auto.

En ehh Ellen ik ga even spieken waar jij woont, want het was hier heerlijk heel de dag. Zonnetje en geen spatje regen....

Mooie foto's van een heerlijk zwemavontuur.
Vooral die geeuwfoto...geweldig!!!
Liefs Kitty en Tess

Pauline, ik woon in Groningen. Het heeft niet de hele dag geregend, maar de straat is ook niet droog geweest vandaag. Het was grauw, kil en grijs. Een dag om snel te vergeten!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan