A
Anoniem
Guest
Vanmorgen zijn we voor het eerst met Annique naar een zwembad geweest
Is het geen schaamte haha Annique is 1 en heeft nog nooit een zwembad van binnen gezien....
En ik tijdens mijn zwangerschap met mijn grote mond, Ik ga babyzwemmen straks met mijn baby pffff not
Annique vond het wel erg spannend maar erg leuk!
Vooral dat gespatter van andere kinderen, en in de stroomversnelling vond ze erg geslaagd!
ff stiekum het water voelen ...
best leuk dit eigenlijk, wat doet iedereen in mijn grote bad eigenlijk, en waar is de zeep en de sproeier, en ??? waar zijn mijn badeendjes????????
gaaaap daar wordt je best moe van, dat zwemmen poeh poeh
jummie ze hebben hier ook lange vingers lekkah!!! mama kan ook wel moe zijn van dat zwemmen haha
in de auto in slaap gevallen van haar 1e zwembadavontuur
liefs sandra en x van annique
Is het geen schaamte haha Annique is 1 en heeft nog nooit een zwembad van binnen gezien....
En ik tijdens mijn zwangerschap met mijn grote mond, Ik ga babyzwemmen straks met mijn baby pffff not
Annique vond het wel erg spannend maar erg leuk!
Vooral dat gespatter van andere kinderen, en in de stroomversnelling vond ze erg geslaagd!
ff stiekum het water voelen ...
best leuk dit eigenlijk, wat doet iedereen in mijn grote bad eigenlijk, en waar is de zeep en de sproeier, en ??? waar zijn mijn badeendjes????????
gaaaap daar wordt je best moe van, dat zwemmen poeh poeh
jummie ze hebben hier ook lange vingers lekkah!!! mama kan ook wel moe zijn van dat zwemmen haha
in de auto in slaap gevallen van haar 1e zwembadavontuur
liefs sandra en x van annique