voor talke

A

Anoniem

Guest
hoi talke sorry voor de late reactie we zijn druk bezig in huis. en vooral met de babykamer.
hoe was het bij de gyn was alles goed gegaan?
ik had gelezen dat je kiest voor de punctie, is wel beter voor jou en je man dan wten jullie waar je aan toe bent alles zal wel goed gaan daar moet je op vertrouwen zelfs mijn gevoel zegt dat het goed zit en dan ken ik jullie nog niet eens persoonlijk maar zal ook voor jullie blijven duimen. laat me weten als je moet gaan dan steek ik een kaars voor jullie aan.

trouwens mn bloeddruk is alweer gezakt naar 46 onderdruk.
voor de kleine is dat niet erg maar je kunt er wel flink duizelig van zijn ben zelfs laatst flauwgevallen maar gelukkig was alles goed met de kleine we hadden effe een ctg laten maken voor de zekerheid. ik moet het wat rustiger aan doen van de gyn verder kun je niks tegen doen helaas.maar nog 15 weken en dan is ze er kan niet meer wachten hihi.

ik wens je heel veel succes en tot gauw dan maar weer liefs cindy

hoi talke sorry voor de late reactie we zijn druk bezig in huis. en vooral met de babykamer.
hoe was het bij de gyn was alles goed gegaan?
ik had gelezen dat je kiest voor de punctie, is wel beter voor jou en je man dan wten jullie waar je aan toe bent alles zal wel goed gaan daar moet je op vertrouwen zelfs mijn gevoel zegt dat het goed zit en dan ken ik jullie nog niet eens persoonlijk maar zal ook voor jullie blijven duimen. laat me weten als je moet gaan dan steek ik een kaars voor jullie aan.

trouwens mn bloeddruk is alweer gezakt naar 46 onderdruk.
voor de kleine is dat niet erg maar je kunt er wel flink duizelig van zijn ben zelfs laatst flauwgevallen maar gelukkig was alles goed met de kleine we hadden effe een ctg laten maken voor de zekerheid. ik moet het wat rustiger aan doen van de gyn verder kun je niks tegen doen helaas.maar nog 15 weken en dan is ze er kan niet meer wachten hihi.

Hallo meid,

Ik had je al gemist en dacht waarschijnlijk heeft ze niet veel tijd.
Het is natuurlijk heel goed dat je lekker met de babykamer bezig bent.
De vorige keer is alles goed bij de  gyn gegaan. het was toen 10 weken en 4 dagen.

aanstaande dinsdag mogen we weer gaan. De laatste 3 weken vielen me toch zwaar. ben ook blij dat we dinsdag weer kunnen gaan. Even alles kunnen bekijken dan kan ik weer even tegen. Ook mijn verhaal even kwijt aan de gyn. Maar het gaat inderdaad spannend worden. 25 juli staat de punctie op het programma. Het zal best een hele impact zijn maar we weten waarvoor we het doen.

Gek he dat je bloeddruk zo laag is. Je kunt er niets aan doen behalve rustig zijn. Het is wel weer geruststellend dat het voor je beebje niet kwaad kan. Maar het blijft een vervelend iets. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je meisje er is. Ik heb dat ook al hoor. Gooi het genieten van de zwangerschap maar op een hoop, geef mij mijn kindje maar alvast! Maar ja zo werkt het niet he?

We spreken elkaar weer.
liefs
talke

Terug
Bovenaan