voor tam80

A

Anoniem

Guest
HA, hier was ik weer, ik ben afgelopen april naar de h a geweest, toen waren we dus...15 maanden bezig, het is wel knap lullig van hem maar ja, wat moet je er aan doen? ik had wel een kater!    

rot hè, als je dan hoort dat het bij de ander wel lukt en bij jou nog steeds niet....grrr..maar je begrijpt het gevoel wel hè, van je gunt het iedereen zo..maar... je eigen gevoelens kan je ook niet uitschakelen...
zo gaat dat nu een maal, al moet ik wel zeggen, dat ik er nu beter tegenkan dan pakweg een half jaar terug..toen zat ik als ik weer ongi was te brullen, nu slik ik, en slik ik nog eens, en dan aanvaard je het maar weer, om dat er toch niks aan te doen is...
wel erg sommige reacties tegen je, b v: pff daar kan je niet over mee praten, je hebt zelf niet eens een kind, offe..wat weet jij nu wat dat is, daar kan ik echt heel verdietig van worden...maar ja, soms zijn mensen ook niet wijzer....

Liefs Em

Hee emmie!!
ik ben ook net hier.
Had gelezen dat je ook aant proberen was..(succes he)
Hoop dat het bij jou ook allemaal gaat lukken.
Ik ben pas 2 maanden geleden begonnen.
Nou,misschien spreek ik je nog hé.
Groetjes moniek

hoi emmie,
leuk speciaal voor mij...!!!

maar ik vind het wel dom van je huisarts,ik zou er gewoon opstaan dat je doorverwezen wild worden,wat maakt het uit dat je zo jong bent,als jullie graag een kindje willen vind ik dat hij daar naar moet luisteren!!!
hij kan toch ook niet aan de buiten kant zien of het wel of niet goed zit van binnen!!!

ja en die reacties van sommige mensen!!!! pas had een oom van mijn vriend gezecht
"nou jullie lopen mooi achter,je broertje is al getrouwd en krijgt een kind"
nou moe zeg,wist niet waar ik kijken moest en zat te sjeeken op de bankwat weet hij er nou van,wij willen nog niet trouwen maar willen eerst een kindje(als het lukken gaat).

maar voor de rest valt het wel mee met de reacties,de familie weet wel dat wij bezig zijn,maar ik hou ze niet op de hoogte hoor,ze hooren het vanzelf wel.
en met mijn vriendin kan ik er ook welover praten zij willen ook maar dat is ook nog niet gelukt!!

maar goed laten we het beste hopen,en dat het wondertje gouw mag komen!!!!

succes ermee!!!!!!!!!!!!

xxxtam80

Terug
Bovenaan