Voor Tamaar!

A

Anoniem

Guest
He Tamaar,

Waar hang je uit?? We missen je!  Hoop niet dat je  in een dipje zit vanwege de duivels... mag wel, maar is niet leuk voor je...

Hey, leuk nieuwtje: we hebben een heuse Klusbus website, compleet met chatbox. Morgen om 10.30 uur gaat ie open. Jij bent eregast, want jij hebt de Klusbus en de Pufbus opgericht!! Ben je er morgen ook bij???

Hoop het wel...

Doei!

Tammy

Tuurlijk Talke! Jij bent ook van harte uitgenodigd, jij hoort er toch ook bij? Ben je er morgen om 10.30 uur??

Ik zal proberen meid,

We hebben dubbel klusweekend. Ik heb vandaag nog gewerkt maar mijn mannetje is begonnen met verven. We willen de huiskamer morgen doen. hij heeft al het plafond gedaan. Nu de rest nog! Maar dat gaat vrij snel. We willen morgen vroeg beginnen dus ..........

Ik weet niet of ik het red, zet de computer aan kan ik even kijken. Ik heb trouwens last van nesteldrang! Huis verven, badkamerspullen besteld, we beginnen over 6 weken aan de badkamer.

Gisteren niet zo een fijne dag gehad op het werk. Dacht bij mezelf, ik heb het helemaal gehad ik ga van baan wisselen. Maar ja dat komt niet goed uit als je voor een kindje wil gaan!. Ik heb heel leuk werk ja, maar een shit baas. Gelukkig zie ik die kop maar 1 keer in de week maar toch. Het is een onmens!

Ooo ja en ik zit op dag 8 meestal eisprong rond dag 10 of 11 dus zwaar aan de klus
Mannetje weet het nog niet maar wij gaan "het" vanavond zeker doen!

kus
talke

Hihi... nou veel plezier vanavond dan maar!

Hoop je morgen te spreken hier...

Snap je nestdrang wel... heb ik ook erg gehad,  wij hebben in maart de keuken verbouwd... (nog niet klaar daar niet van!) alles moet perfect zijn...

Balen van je baas! Maar laat je niet kisten hoor! Laat die maar lekker langs je heen gaan....

Hopelijk tot morgen!

Kus,

Tammy

Terug
Bovenaan