Voor Tammy!

A

Anoniem

Guest
Hoi Tammy,

Las net in een andere Topic dat bij jou de rode duivels waarschijnlijk in aantocht zijn.
Kan je een hand geven, want bij mij precies hetzelfde verhaal. Had met ovutesten wel geen ei kunnen ontdekken, maar wel duidelijk gevoeld. Veel geklust, dus toch goede hoop. Het enige positieve dat ik er uit kan halen is, dat als mijn ongi nu echt doorzet, ik weer keurig 28 dagen er tussen heb zitten. Deze maand dan met ovutesten van CB aan de slag en hopelijk geven die wel meer duidlijkheid!
Ik hoop voor jou dat je je weer helemaal kunt inzetten voor een volgende ronde.

Kop op en op naar die volgende ronde!

Liefs mama van 5.

P.S. Eigenlijk nog een voordeel, ga eind april een weekje op vakantie en als ik zwanger was geweest zou ik die week uitgerekend zijn! Maar ja, had graag mijn vak. er voor geannuleerd!!

Lieve m v 5,

Wat balen voor je dat die verdraaide RD er weer zijn! Is het bij jou al echt, of twijfel je ook nog?? Ik  had  verder geen klachten behalve dan dat ik al sinds eergisteren me suf loop naar het toilet. Gecombineerd met dat die bruine duiveltjes er ook niet waren, had ik me al een klein beetje verheugd  . Nu weet ik gewoon niet zo goed wat ik moet denken, want ik heb in februari hier ook al eens berichten gelezen van zwangeren die ook bruinverlies hadden. Maar anderszijds is dit misschien alvast een voorzichtige voorbode zodat de klap strax niet zo hard aankomt...

Zucht!..... ik weet het ook niet... ik had het zo extra  graag gewild deze keer... we  hebben twee weken terug afscheid moeten nemen van onze lieve kat die van het ene op het andere moment heel erg ziek werd en niet meer beter kon worden. We moesten hem laten inslapen en hebben daar allebei erg veel verdriet van gehad, wat ons wel weer nader tot elkaar heeft gebracht. Dus het leek ons zo mooi als we nu die gezinsuitbreiding zouden mogen krijgen... Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen hè? Gewoon balen... wat zeg ik... zwaar k*t (sorry...)

Maar ja, ik geef de moed nog niet op en wacht nog even netjes tot maandag. Voordeel van het tempen is dat je 's ochtends  bij het wakker worden gelijk weet waar je aan toe bent.

Voor jou wel fijn dat, als het echt doorgezet is,  je cyclus dan weer netjes 28 dagen is. Als ik maandag ongi wordt heb ik ook weer exact 28 dagen. Da's idd dan bij mij het enige voordeel...

Bedankt voor je lieve berichtje en we houden elkaar op de hoogte hè?!

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy,

En hoe is het met je? Kun je de spanning nog een beetje aan? Hoop voor je dat de rode duivels zich niet melden en dat dat bruine verlies niets te betekenen heeft. Ik denk dat ik toch echt wel ongi ga worden alleen wanneer dat is de vraag... Vorige keer ook pas een week nadat de eerste tekenen er waren. Heb deze maand Teunisbloemoliecapsules geslikt, dus ben benieuwd of dat wat geholpen heeft.
Wat ik me afvroeg en misschien weet jij dat: Als je geen eisprong hebt gehad, dan word je toch ook niet ongi? Heb met de testen geen eisprong kunnen ontdekken,maar lichamelijk wel tekenen gehad! Twijfel daar nu enorm aan en maak me er behoorlijk druk om! Ga deze maand maar opnieuw testen en als dat weer geen duidelijkheid geeft ga ik toch langs de H.A. Vind die onzekerheid niets! Weet dat ik eigenlijk geen klagen heb met 5 kids, maar zou het mijn man zo graag gunnen om nog een kindje te krijgen van ons samen. De oudste 4 beschouwt hij echt als zijn eigen kinderen,maar de jongste is echt van ons samen en lijkt bovendien als 2 druppels op haar vader en dat geeft toch wel iets speciaals! Hoop dan echt dat een tweede/ zesde ons gegund is.
Wil niet klagen hoor, want dat heb ik niet maar ja dat gevoel he?!

Hou me op de hoogte!

Liefs mama van 5

P.S. Waar kom je eigenlijk vandaan? Ik woon in de buurt van Arnhem.

Hee lieve mama van 5,

Ik begrijp je gevoel volkomen! Ik denk dat de wens voor een zesde of een tiende net zo sterk kan zijn als de wens voor een eerste.  Zeker aangezien jouw man pas zelf  1 kindje op de wereld heeft gezet kan ik me voorstellen dat als je voor een tweede/zesde wil gaan je het ook extra graag wil laten slagen!

Toen ik ruim 2 jaar terug met de pil was gestopt en ik mijn  zus  vertelde van mijn cylcus  van 6 weken, zei ze dat ik waarschijnlijk geen eisprong had. Ze wist dat te vertellen om dat ze zelf haar eerste dmv KI had gekregen. Ik ga ervan uit dat die info van de gyn kwam, dus redelijk betrouwbaar. Maar om op jouw vraag terug te komen: dan heb je dus geen eisprong maar wel een ongi, dus dat kan wel. Maar het feit dat jij hem niet gemeten hebt wil niet zeggen dat je hem niet hebt gehad hoor! Ik zou gewoon op je eigen lichaam vertrouwen en als jij hem hebt gevoeld dat heb je hem gevoeld... toch?

Wat doet teunisbloemolie? Ik heb wel gehoord van tarwekiemolie, dat dat goed is voor de hormoontjes... Als het bij ons deze maand niet raak is ga ik dat kopen. Tja, je moet wat...

Toen ik  daarstrax naar de wc ging bleef het bij het afvegen redelijk schoon , maar of dat is omdat ik nog niet zo lang op ben of iets anders betekent weet ik niet...
Heb verder geen klachten (helaas!)...

Ik wens je veel succes met de laatste loodjes en hopelijk zet het niet door. Dan kunnen we samen naar het andere forum verhuizen (gezellig!).

Liefs,

Tammy

P.S. Toevallig was ik gisteren in/nabij Arnhem!! We waren naar het Openluchtmuseum geweest. Zag er allemaal leuke gezinnetjes lopen en dacht tja, misschien zijn wij ook wel met z'n drietjes alleen dat weet/ziet niemand, was al bijna trots... tot ik na afloop naar de wc ging en die bruine duiveltjes ontdekte...

Hoi Tammy,

Teunisbloemolie zorgt voor een regelmatige en normale cyclus en zorgt ervoor dat je vrouwelijke organen in goede conditie zijn. Ik gebruik die van Etos eigen merk.
Daarnaast gebruik ik multivitaminen "zwanger worden " ook van Etos, vanwege het foliumzuur wat daarin zit maar ook omdat deze i.t.t. andere merken ook Vitex agnus cactus en groen thee bevatten en deze spelen een rol bij je vruchtbaarheid. Als je op internet de samenstelling van die monnikspepertabletten bekijkt bevatten die hetzelfde. Of het allemaal helpt weet ik niet maar kwaad kan het niet.

Heb net de andere topic over ovutesten gelezen en ik probeer me maar geen zorgen te maken. Als ik dat zo lees heb ik ze verkeerd gebruikt, waardoor ik natuurlijk geen ei heb kunnen ontdekken. Ik heb ze besteld bij babybrabbel en er zat geen gebruiksaanwijzing bij, alleen een hele onduidelijk plaatje op de verpakking. Dus hopelijk ligt het daar aan. Kan me ook niet voorstellen dat ik nu geen eisprong meer zou hebben, omdat ik toch al 5 keer snel en zorgeloos zwanger ben geweest en mijn laatste zwangerschap was in al in de tweede ronde, helaas wel een MK, maar toch het kan dus wel! Zal gewoon wat meer geduld moeten hebbben en dat is niet mijn sterkste punt als het om mezelf gaat.
Gelukkig heb ik dat wel met de kids!

ik duim nog steeds voor je en hoop morgen te lezen dat je zwanger bent!!

Liefs mama van 5

Hee mams van 5!

Is je ongi al doorgezet of zijn er nog kansen?? Ik hoop dat laatste.

Ik heb nog geen uitsluitsel: mijn temp was vanochtend nog hoog, dus enigszins opgelucht! Had besloten morgenochtend te gaan testen (als temp nog steeds hoog is), maar had zojuist weer flinke bruine veeg . Weet het effe niet meer... hoop het zo...

Maar ja, meer dan afwachten kunnen we niet doen hè? Laat je nog even wat horen??

Liefs,

Tammy

Hoi,

Heb net gereageerd bij een andere topic speciaal voor jou! Kon deze zo snel niet vinden vandaar!
Er is vandaag ook zoveel geschreven op het forum.
Hier zijn de kinderen weer naar school gegaan en vanmiddag ook gelijk weer met zwemlessen begonnen, dus weer een druk eerste dagje! Wil dan ook altijd gelijk het hele huis uitmesten, dus weinig tijd gehad voor de computer. Eigenlijk ook wel goed, want dan ben ik er minder mee bezig.

Maar goed lees maar ff bij de andere topic, dan ben je weer op de hoogte!

Groetjes mama van 5

Terug
Bovenaan