Vervelend dat je je zo'n zorgen maakt,dan zou ik het voor de zekerheid gewoon even aankaarten bij de kinderarts.
Delano spuugt eigenlijk iedere dag meerdere malen,en ook nog ver na zijn fles(bijv.3 uur later),errug vervelend.
De ene dag gaat het beter dan de andere maar ben heel wat slabbers nodig op een dag.
Delano was dan geen huilbaby maar kan me goed voorstellen dat je je soms zorgen maakt,ik heb dat ook wel een beetje,maar meestal alleen als ik k*tdag heb of zo,alles is dan negatief in mijn ogen en zit ik steeds te piekeren over de kids,niet zozeer ivm reflux maar meer in zijn algemeen.
Bijv.Wiegendood,hersenvliesontsteking en dat soort enge dingen.
De volgende dag ben ik weer vrolijk en dan heb ik het eigenlijk niet zo.
Oja,je vraag......De arts op het cb hoorde met "dat hoor-ding op de borst",snap je het nog,haha,dat er constant wat omhoog borrelde in zijn keeltje,en hij dat steeds weg slikte,ik had uiteraard al verteld dat hij zoveel spuugte,ze heeft me toen naar de huisarts gestuurd en die heeft ook geluisterd en aan de hand daarvan plus de symptomen,zantac voorgeschreven,en klaar,ben nooit bij een kinderarts geweest voor de reflux.
Zo,weer een heel verhaal,haha.
Groetjes Tanja