Voor Tanja79

Hey Denise.
Ben niet veslaafd of zo hoor,dat ik direct je berichtje zie,was toevallig net even  aan het kijken,haha!!!!!!!!!!!
Delano krijgt inderdaad zantac,Yoell ook???
Ik hoorde toevallig vandaag van de mevrouw van de apotheek,dat haar dochtertje van 14 maanden nog steeds(!!!!!)last heeft van reflux,en soms al haar limonade er zo,hopla,weer uitspuugt!pfffffffffffff,dat hoop ik toch niet hoor,dat dat hier ook het geval zal zijn.
En,verheug je je al op onze date?
IK wel!
Groetjes Tanja

Ja ik   verheug me er ook oop hoor hihi

Trouwens hoe is reflux bij Delano geconstanteerd???? Wij moesten gewoon uit testen van de kinderarts maar ik maak me de laatste tijd kopzorgen om de gekste dingen....

Nu las ik afeglopen weekend weer een verhaal over een huilbaby die vaak overgeeft....en dat doet Yoëll de laatste tijd best veel..soms iedere dag....en dat kindje had een tumor in het hoofd....pfffff heb al nachten niet geslapen en morgen wil ik de kinderarts bellen word gek van mezelluf nl.....Yoëll heeft   nl. nog zown mega bult op zn hoofd en best zichtbare adertjes op de ene kant van het hoofd

Ik ben zown piekeraar joh...

Vervelend dat je je zo'n zorgen maakt,dan zou ik het voor de zekerheid gewoon even aankaarten bij de kinderarts.
Delano spuugt eigenlijk iedere dag meerdere malen,en ook nog ver na zijn fles(bijv.3 uur later),errug vervelend.
De ene dag gaat het beter dan de andere maar   ben heel wat slabbers nodig op een dag.
Delano was dan geen huilbaby maar kan me goed voorstellen dat je je soms zorgen maakt,ik heb dat ook wel een beetje,maar meestal alleen als ik k*tdag heb of zo,alles is dan negatief in mijn ogen en zit ik steeds te piekeren over de kids,niet zozeer ivm reflux maar meer in zijn algemeen.
Bijv.Wiegendood,hersenvliesontsteking  en dat soort enge dingen.
De volgende dag ben ik weer vrolijk en dan heb ik het eigenlijk niet zo.
Oja,je vraag......De arts op het cb hoorde met "dat hoor-ding op de borst",snap je het nog,haha,dat er constant wat omhoog borrelde in zijn keeltje,en hij dat steeds weg slikte,ik had uiteraard al verteld dat hij zoveel spuugte,ze heeft me toen naar de huisarts gestuurd en die heeft ook geluisterd en aan de hand daarvan plus de symptomen,zantac voorgeschreven,en klaar,ben nooit bij een kinderarts geweest voor de reflux.
Zo,weer een heel verhaal,haha.
Groetjes Tanja

Pfffieeeuwww ben dus echt niet de enige die zich zulke gedachtes in het hoofd haalt haha....maar goed tis gewoon behoorlijk vervelend.

Wij moesten naar de kinderarts toe omdat Yoëll meer dan 16 uur huilde op een dag de eerste 14 weken...dus zijn ze gaan testen met zantac, toen werd het minder maar nog niet veel minder....toen hebben we forlax gekregen voor zn ontlasting want daar heeft ie ook mega veel problemen mee en we hebben nog van alles en nog wat uitgetest....

Maar sinds een tijdje begon ie zow maar echt over te geven onder z`n voeding heel maf....echt kokhalzen enzo...bah iedere avond alles eronder kereltie was doodop moest weer andere kleertjes aan

wou dat we gewoon eens een dag niet hoefde te piekeren hahaa

Maar goed we kletsen volgende week wel ff joh anders word dit weer zo`n lange topic   hihihi

In ieder geval bedankt voor je snelle reactie doet me weer een beetje goed haha

Terug
Bovenaan