voor Tatjana en de andere meiden!

Hoi Tatjana,
Wat een mooie betekenis he van de naam van je zoon, zie berichtje eerder vanochtend.
Ik kan me voorstellen dat je voor deze naam hebt gekozen als je baby "door" de pil heen is gekomen.

Om nog even terug te komen op je vraag hoe mijn temperatuur was voordat ik mijn eisprong had.
Heb een mooi lijstje gemaakt,
wat je er allemaal al niet voor over hebt he?
Ik moet soms wel eens lachen hoor als ik elke ochtend om half 8 die thermometer er weer in duw, had daar vroeger zo'n hekel aan als kind heb ik een aantal operaties moeten ondergaan en dan kwam die verpleegster weer om 7 uur in de ochtend met dat ding... en een klodder zalf erop bah en nu gebruik ik hem vrijwillig ja het kan raar lopen he als je graag iets wilt.

Nou voor mijn eisprong had ik:vaak 36,7 gemiddeld,(zal jullie de lange temp.lijsten besparen en een gemiddelde nemen)
Heb een ovulatietest gedaan op 2 juni en deze was dus positief was een dikke vette streep, daarna gind de temp. omhoog van: dus die gem. 36.7 naar:
37.07 dag erna 37.18 toen 37.06 37.16, 37.22 en vanochtend 37.09, terwijl de eerdere keren dit niet hoger was dan 36.zoveel.
Terwijl ik dit zit te bestuderen en typ snap ik er echt de ballen niet meer van sorry hoor!want als ik de dagen rond mijn menstruatie bekijk dan zijn die juist wel rond de 37,4 dus 4 dagen voor mijn ongi 37,zoveel en dan na mijn ongi weer rond de 36,8 dit blijft dan een beetje dezelfde deze temp tot de eiprong en dan gaat ie weer omhoog naar de 37, zoveel (zie al zojuist getypte deel)

Hoop dat jullie het nog snappen want ik zie het niet meer!!!! dus ik heb nu nog steeds 37, zoveel en zal rond 14 juni mijn nieuwe ongi hebben, als je het zo bekijkt dan ben ik er nu ineens uit!!..... want dan zal ik dus gewoon ongi worden want net als de vorige keer heb ik nu dus al enkele dagen rond de 37 graden mijn temp en dat had ik de vorige keer dus ook voor dat ik ongi werd, snik.... hoop dat ik ernaast zit, weer een droom in duigen!!

Had deze keer nu eens geen zwangerschap-symptomen die erop wezen, maar ja soms zit het mee soms zit het tegen...
Laat van de week wel weten of dat ik gelijk had met mijn berekening of dat het tempen toch niet zo goed werkt!
(dat hoop ik nu natuurlijk)

(ben nooit zo'n ster geweest in rekenen dus als iemand gelijk aan mij kan uitleggen hoe ik die getallen achter de komma moet afhandelen!)

Hoop echt dat jullie er iets van kunnen maken.

Liefs een "getemperde" Chili
 
Hoi Chili,

bedankt voor je reactie op Nathaniel's naam.

Aan het begin van je cycles is je temp altijd aan de lage kant. Na de eisprong is hij hoger. Het maakt niet uit hoe hoog, als hij maar 0.3 in ieder geval is gestegen. En het maakt qua cycles ook niet uit. Elke cycles kan je andere temperatuur hebben. Je temp. blijft 12 tot 16 dagen hoog en dan wordt je ongi. En zakt hij weer. Liever niet natuurlijk.

Ik hoop dat je het een beetje snapt.
Maar zoals ik jou verhaal lees, klopt het tempen wel.

Veel succes.

Liefs Tatjana
 
Zolang je temp hoger blijft als voor je eisprong, dan heb je altijd kans. Als je 18 dagen een hogere temp houdt na je eisprong dan is de kans groot dat je zwanger bent.

Ik hoop voor je dat het zover zal zijn. Maar wacht in ieder geval nog tot de 18de met testen.

HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEL Sterkte!!!!!

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan