quote: teddyboy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 21:19:49&apos

);
hoi hoi
hier alles goed,onze mannen worden groot he!
wij hebben gelukkig vorige week de prikjes weer gahad dus nu pas weer als hij elf maanden is...(maar ja voor je het weet is het weer zover)
ik geef s ochtend pap (8uur half 9)
dan krijgt hij een beetje fruithap(rond 11uur)
en dan gewoon nog 3 flessen van 200cc(12.00/12.30 16.00/16.30 20.00/20.30)
alle flessen zijn met voeding voor hongerige baby's.
hij is heel tevreden af en toe mopperen als ze fles leeg is maar dat is dan zo weer over)
ik ben wel zelf over gegaan op die voeding,bij het cbr zeiden ze dat hij zuigbehoefte had maar toen ik over ging op deze voeding was hij gelijk heel tevreden en rustig dus ik heb het wel uit mezelf gedaan....
hier zijn ze de ene keer aan het zeuren en de andere keer snap je ze niet!
ze begon over warm eten en fruithap en dat had ik weer niet verwacht,dus het is altijd anders!?
en hoe is het bij jullie??
ben je weer aan het werk?
hoe gaat dat met de kleine en met jou??
xx teddyboy
Hey wat heb jij al een fijn ritme meid. Bij mij is het elke dag weer anders, omdat rik dus nog niet doorslaapt. De ene keer komt ie om 4.00 uur de andere kker om 6.30 uur of daar tussenin?!?!?!
Daarom wil ik met die rijstebloem (Nutrix) gaan proberen dat ie de nachten haalt.
Mijn ritme is ongeveer zo:
5.30-6.00 uur 200 cc
10.00 uur 200 cc
13.30-14.00 uur 200 cc
17.30-18.00 200 cc Vind ik vroeg om als laatste fles te doen, dus maak hem om
00.00 uur 220 cc wakker voor de laatste fles, en hij eet hem ook op. En zo red ie net 5.30 uur in de ochtend...
Ik durf Rik nu og geen andere bijvoeding te geven, moet van de week nog nar het ZH vanwege eczeem...pppffff ech heel zielig!! En dat houdt in dat ie dus nog geen fruit e.d. mag.
Verder gaat het goed. Moet aankomende week voor Rik zijn derde prikjes aaaaahhhhh....hahaha
En afgelopen week is ie gewogen en weeg nu 6760 gram!! Lekker ventje hoor hahahah
Verder ben ik idd weer aan het werk. at me erg goed bevalt moet ik zeggen. Ik hou heel veel van Rik en mis hem echt na een werkdag, maar tis ook heerlijk om even iets voor jezelf te hebben snappie!
Spreek je snel!
XX