Voor TeHa!

A

Anoniem

Guest
Hoi TeHa!
Ik las in een eerder berichtje dat jouw NOD ook de 13e was en ik last net dat  bij jou de  duveltjes er nog steeds niet zijn.
Bij mij exact hetzelfde verhaal... Spannend!!!
Heb je al een voorgevoel?

Liefs Nicole

Hee Teha

Volgens mij ben je een tijdje weggeweest toch??
Hoe gaat het met je?
Hee, en spannend dat je nog niets merkt.......ga je testen vandaag???/
Ik zal voor je duimen. Helaas moet ik nog tot zondag. Dan is mijn verjaardag dus dan ga ik testen. Weet niet precies wanneer mijn nod is, want ik mon mijn ei niet vinden. Maar goed, het is wel dan ergens dus.......

Hee succes!!!
Liefs Annet

Hoi Annet!
Dat zou toch een geweldig verjaardagscadeautje zijn, toch?!!!!! Ik heb een klein beetje hetzelfde. Ik was namelijk maandag jarig en mijn vriend 1 sept.!
Ik ga voor je duimen!
Kus Nicole

Oooh Nicole, ik had dit berichtje helemaal niet gezien vanmorgen .
Kwam alleen ff snel snel tjekken of er nog zwangere waren en was helemaal blij dat Batsertje zwanger is.
Maar ik heb dus vanmorgen getest en harstikke negatief .
Ik heb ook zo'n rare cyclus gehad deze maand. Werd dus vorige maand na 23 dagen al ongesteld en heb m'n eisprong tijdens m'n menstruatie gevoeld. Kon het me al niet voorstellen dat ik zwanger was.

Maar niet getreurd. Ben nog maar pas bezig en we gaan ons nu helemaal op jullie richten!!! Heb jij er een goed gevoel over??

Heel veel succes en hou me op de hoogte.

Liefs, TeHa

Oh! Vergeet ik helemaal. *zucht* ik lijk wel zwanger, hahahaha....

Annet, ik heb vakantie, dus vandaar dat ik niet meer elke dag langs kom.
We zijn wel gewoon thuis maar bijna elke dag weg.
Gisteren bijvoorbeeld naar de Apenheul geweest. Geweldig! Onze dochter vond het echt super.

Haudoeoeoeoe!

TeHa

Terug
Bovenaan