Voor tekenen bevalling?

<p>Beste dames </p><p>Ik ben 36+2 dagen zwanger ? en heb een aantal dagen last van een extreem harde buik ( vooral onder de ribben) lijkt mijn maag te zijn die is zo hard als steen voelt erg ongemakkelijk,  en elke ochtend last van mijn darmen in de zin van diarree en in de avond vooral last van krampjes in mijn onderbuik. Nu hoorde ik van iemand dat dit symptomen zijn dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten zijn er dames die hier ervaring mes hebben ? </p><p>Dank jullie wel alvast :) </p><p> </p>

Spannend! Mijn ervaring is dat er ook vanaf 37 weken beweging in kwam. Het rommelde enorm, veel harde buiken voorweeen etc. Vanaf 39 weken tot 40+1 3 x gestript omdat ze dacht misschien zet het dan door maar helaas er gebeurde niets. Met de laatste controle op 40+4 ook niets aan de hand en in eens die avond begon het. Ik was die dag voornamelijk heel moe en was lekker gaan slapen en savonds begon het in eens.  Dus ik hoop voor dat het sneller bij jou doorzet dan bij mij maar hou er ook rekening mee dat ook nog wel even kan duren! Geniet vooral lekker van je verlof met veel slapen als dat lukt!  Mijn kleine is nu inmiddels alweer 12 weken.

Hallo sunnymom.

Ik ben benieuwd of dit nou voortekenen waren uiteindelijk?
Ik heb precies dezelfde kenmerken namelijk. 

Groetjes, 

Lisanne

Hallo sunnymom.

Groetjes, 

Lisanne

Hallo sunnymom.

Groetjes, 

Lisanne

Ik heb als een idioot zitten googlen toen ik 37 weken was op bevallingssignalen...
Nou mooi niet dus zat met 40 weken precies bij de VK voor mijn wekelijkse controle en daar kreeg ik ineens harde buiken. Daarna nog op mijn gemak boodschappen gedaan ( en jawel alles op de fiets ??) eenmaal thuis (13:00) nog wat gegeten en vanaf half 2 begon het.. de weeën storm. Om 00:27 is ons zoontje geboren (40+1)
Heb nergens last van gehad (diaree, overgeven, gebroken vliezen etcetc) ?

Heeel veeel succes met de laatste loodjes ? en geniet van je kleintje 

Ik dacht met 37 weken dat ik zou bevallen...maar het waren oefen weeen.. ging onder de douche en  werd minder.. ik dacht echt toen ga nu bevallen
toen met 41 w en 1 dag in de ochtend gestript... ik had alleen wat rugpijn...dus ging er van uit dat ik nog keer gestript moest worden..
maar toen werd ik wakker om half 2 in de nacht...flink aan de diarree dacht eerst miss wat verkeerds gegeten...weer na bed en om 2 uur kreeg ik weeen onder de douche en toen werd steeds erger... kreeg ze toen al om de 3 min... toen raakte ik even in paniek hihi..
half 3 braken me vliezen en om kwart over 7 in ochtend werd ons eerste kindje geboren ( ben op mijn linkerzij bevallen hihi ze vroegen nog wil je op baarkruk of wil je anders liggen maar dacht mooi niet blijf zo liggen op me bed ?

Terug
Bovenaan