voor-tekenen

Hallo!
Ik ben nu bijna 37 weken zwanger. Ik weet niet of het hier al eerder is gevraagd. Maar ik vroeg me af of sommmige (ervaren) zwangeren iets van voor tekenen had voor de bevalling echt begon.  Ik heb de laatste tijd last van ongi gevoel ik mijn onder rug en moet (sorrie) veel naar de wc. Dat heb ik normaal alleen als ik ongesteld moet worden, want normaal kan ik juist niet naar de wc. Ik ben benieuwd of het wat zegt of misschien juist helemaal niets! Groetjes!

Hoi,

Helaas zegt dit niks over wanneer je gaat bevallen... Ik zocht ook naar voortekenen maar iedere keer kreeg ik van de VK te horen dat het er allemaal bij hoort en dat je echt niets kunt voorspellen. Het is dus echt afwachten geblazen! Wel spannend hè?!

Succes met de laatste weken!!

Groetjes, Natasja.
40,2 wkn.

Hoi hoi,

bij mij begon op donderdag een soort ongi gevoel en een beetje zeuren in de buik en rug. Ik ging er hierbij dus ook vanuit dat er geen touw op te trekken was en dat het nog weken kon duren voor ik echt zou gaan bevallen. Op vrijdag bleef het de hele dag zeuren en 's avonds waren we op bezoek bij mijn schoonvader waar we nog afspraken wanneer we hem zouden bellen. Ik kon niet blijven zitten en stond veel op en liep veel omdat ik me rusteloos voelde. Om 23.30 uur lag ik in bed en om 1.00 uur brak mijn water. (Nog steeds geen weeen.) Op zaterdag om 12.10 uur hadden we onze mooie dochter voor het eerst in onze armen.

Zo'n gevoel kan dus een voorbode zijn, maar het hoeft niet! Ik herkende pas achteraf dat ik al twee dagen me een beetje anders voelde. Mijn schoonvader was trouwens niet verbaasd dat we hem ongeveer 12 uur nadat we bij hem weg gegaan waren belden om te melden dat hij een kleindochter had. Probeer te genieten van je laatste dagen zwanger zijn, succes bij de bevalling en veel plezier met je kindje!

Groetjes Ilona, mama van Laura (13-01-2007)

ik had bij alle 3 hetzelfde !!moest heel veel poepen en een paar dage erna begonnen de weeen eerst om het uur een bepaald krampje/weetje en de tijd werd steeds korter toen om de 20 min en ga zo maar door! geweldig een bevalling ik zou het zo weer willen doen het is even zwaar en pijnlijk maar o zo mooi !het lijkt wel of je lichaam word over genomen. veel plezier met bevallen ik vond het 3 keer een feestje!

moeder van 2 zoons en 2 dochters (1 overleden)

Het zou erg fijn zijn om af en toe een voorteken te krijgen waarvan je weet dat het betekent dat je bevalling gaat beginnen. Ik heb al weken allerlei harde buiken, krampen en heftige steken, maar tot nu toe was er nooit echt iets aan de hand. Inmiddels moet het er een keertje van gaan komen, zo in week 41.....
Vanochtend om 7 uur opgestaan met menstruatiepijn. Ik hoop enorm dat dat gevoel straks overgaat in serieuze weeen. Heb weinig geduld... Zucht.

Groet,
Jolien (40 wk en 2 dgn)

het is wel degelijk een voorteken hoor.al zet het niet bij iedereen door.ik had ook de dag voor de bevalling veel ontlasting en was 1,5 kilo afgevallen.ik had al meerdere keren gelezen dat dat een voorteken voor de bevalling was,dus ik had zelf al zo'n vermoeden dat ik ging bevallen,al was ik pas 37 weken.en ja hoor..savonds verloor ik vruchtwater en de volgende middag is mn zoontje geboren.
groetjes kari

Terug
Bovenaan