Zit me toch dwars, dat ik toen ik de zwangerlijst een paar weken geleden terug had gezet, jouw naam er uit heb gehaald. Ik was kennelijk alleen maar bezig met wie nog moesten gaan bevallen dat ik in mijn onbenul geen rekening heb gehouden dat het voor jou wel heel pijnlijk moet zijn geweest, dat je er niet meer tussen stond. Bij deze mijn excuus en ik vind het ook prachtig dat de goeie lijst weer boven water is en Hjerre er gewoon bij staat. Natuurlijk staat hij er bij!
Las dat je meisje het een beetje zwaar heeft, veel sterkte. Jullie hebben een hoop meegemaakt de afgelopen tijd. Zal toch ook z'n weerslag op zo'n kleintje hebben. Blijf je gevoel volgen en op een dag schijnt ook bij jullie weer de zon, echt waar, ik heb er vertrouwen in!
Dikke kus, trotse mamma van inmiddels twee zoons (staat zo stoer ;-)
Las dat je meisje het een beetje zwaar heeft, veel sterkte. Jullie hebben een hoop meegemaakt de afgelopen tijd. Zal toch ook z'n weerslag op zo'n kleintje hebben. Blijf je gevoel volgen en op een dag schijnt ook bij jullie weer de zon, echt waar, ik heb er vertrouwen in!
Dikke kus, trotse mamma van inmiddels twee zoons (staat zo stoer ;-)