Voor Terra...

Zit me toch dwars, dat ik toen ik de zwangerlijst een paar weken geleden terug had gezet, jouw naam er uit heb gehaald. Ik was kennelijk alleen maar bezig met wie nog moesten gaan bevallen dat ik in mijn onbenul geen rekening heb gehouden dat het voor jou wel heel pijnlijk moet zijn geweest, dat je er niet meer tussen stond. Bij deze mijn excuus en ik vind het ook prachtig dat de goeie lijst weer boven water is en Hjerre er gewoon bij staat. Natuurlijk staat hij er bij!

Las dat je meisje het een beetje zwaar heeft, veel sterkte. Jullie hebben een hoop meegemaakt de afgelopen tijd. Zal toch ook z'n weerslag op zo'n kleintje hebben. Blijf je gevoel volgen en op een dag schijnt ook bij jullie weer de zon, echt waar, ik heb er vertrouwen in!

Dikke kus, trotse mamma van inmiddels twee zoons (staat zo stoer ;-)

Denk niet dat ze het je kwalijk neemt het was toch geen boze opzet! Maarre... wel de verkeerde naam gebruikt, het moet Thye zijn meen ik.

Komt vast door de hormonen ;-)

Groetjes Nanda

Lieve Toulouse,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat heerlijk dat hij er is en dat je eindelijk, eindelijk kan gaan genieten!

Ik was idd een beetje verdrietig toen ik zag dat mijn naam weg was. Maar ik was immers niet zwanger meer en ik heb je dat nooit en nooit kwalijk genomen! Het gaat toch ook om de zwangere en bevallen dames, hoewel ik wel heel blij ben dat Thye en nu wel tussen staat.

Lieve groetjes Hanneke

Dat meen je niet... Thye dus!!!

Komt vast door het slaapgebrek (gaap ;-)
Gelukkig kan ik nu wel met een opgeruimd hart gaan slapen want ik lag er toch wakker van. Vond het zo stom van me....

Terug
Bovenaan