Voor Tess (dochter van Kitty)

A

Anoniem

Guest

Hoi Tess, ik heb vannochtend ook twee prikken gehad! Wat een gemenerikken zijn het hè! Eerst vrolijk "alle eendjes zwemmen in het water" zingen en dan  dat prikding in je been.
Bij de eerste dacht ik nog dat ze het perongeluk deed, dus na één brul hield ik weer op. Maar toen flikte ze het me nog een keer! Nou, ik heb 't 'r laten weten hoor! Ik laat me niet zomaar prikken!
Nou, een kusje op je beide bovenbeentjes, en de komende drie maanden hoeven we niet meer!
Liefs van Kian

Hoi Kian,

Fijn dat er nog iemand is die weet wat het is om van die prikkedingen in je billen te krijgen.En idd eerst doen ze leuk tegen je en als je dan begint te lachen.....PRIK.....en dan nog eens...PRIK....nou,toen was het lachen me wel vergaan.Mare we zijn er lekker weer een heel tijdje vanaf...pff gelukkig...met die ongein telkens weer.
Zo Kian,dan ga ik nu eerst maar eens lekker dutten,want je word er wel moe van...van...gaap(Geeuw)...van al dat gedoe op het CB.

Truste Tess.

he, krijg jij ze in je billen? Nou, daar moeten ze vanaf blijven hoor! Ik rijg ze in m'n bovenbeentjes.
Slaap lekker en tot forums... (als ik er ooit nog 's tussenkom bij m'n moeder)
Kian

hoi Tess en Kian, ook ik was vandaag aan de beurt. In elk bovenbeen een prik, bij de eerste heb niet gehuild maar toen ik als beloning nog een prik kreeg heb ik even goed van me laten horen. Wat denken ze wel.

Nou voor jullie allebei een dikke knuffel
Liefs Tess

Oh zei ik billen?Ik bedoel bovenbeentjes hoor,Sorry.
Truste Tess

Nou zeg, da's ook toevallig!! Ik kwam mijn overbuurjongetje ook al tegen die net z'n twee prikken had gehad. Het lijkt wel nationale prikdag!
Jij ook twee kusjes op je bovenbeentjes dan!
Liefs Kian

Terug
Bovenaan