Voor Tess en Christian

A

Anoniem

Guest
joehoee

Ff een nieuwe topic aangemaakt voor je, want anders blijft het onder Sandy haar item staan he.Hoe gaat het nu met je? Zijn de RD al gearriveerd?  Had je al wel een positieve test gehad trouwens? of was het gewoon je gevoel die weer zei dat je zwanger was?? Hopelijk is het volgende keer weer raak, en gaat het wel goed meid! Zal erg duimen voor je!! En idd waarschijnlijk mocht het lukken natuurlijk! zijn we weer zwanger samen maar ben benieuwd hoeveel tijd er tussen zit!! Hopelijk ben jij deze maand zwanger he, Ben wel bezig de BV af te bouwen..hij kirjgt nu alleen nog maar snachts 1 keer en sochtend BV, heel soms savonds na zijn fles nog een beetje. Justin wordt snachts helaas nog wel wakker 1 a 2 keer..gelukkig maar kort, alhoewel de laatste 2 weken drama is.hij is gewoon wakker en wil niet meer slapen, alles al geprobeert.nu zit ik dus beneden en laat ik hem ff huilen, heel moeilijk ben ik echt heel slecht in. Maar hij moet leren dat het snachts slaaptijd is en niet speel/wakkertijd.hij is nu stil gelukkig hopelijk slaapt hij nu. Ik ga ff kijken hoor! god wat is dit moeilijk om hem te laten huilen, maar ja, elke nacht 2 uur wakker is ook echt geen doen meer.ik werk 40 uur he, soms zelfs 45.dus dat breekt echt wel op.hoe gaat het met christian? slaapt goed? eet goed groente enz? Justin gelukkig wel!

Tot gauw weer liefs van ons

ps ik denk dat ik zwanger ben....:

nou breek ik ff in hoor!!!

Ff voor sweety!!!! wat lees ik nu???????? je denkt dat je zwanger bent?? wat gaaf!!!

ben benieuwd!

kus kus coortje

Waaaaaaaaaaaat??????????? Oh meissie dat zou helemaal súper zijn! Heb je al getest???   Oh wauwie, zit nu vreselijk hard voor je te duimen!

Hier nog steeds geen RD. Alle tekenen wezen op zwangerschap (heb die van vorige keer erop nagekeken, waren exact hetzelfde), maar die waren na een aantal dagen weer weg. M'n temp zakte toen ook en inmiddels nega getest. Ik denk dat de boel nog van de kook is. Toen ik ooit jaren geleden stopte met de pil, heeft het een jaar geduurd eer alles weer in orde was. Blijkbaar duurt het bij mij erg lang voordat de hormoonhuishouding weer in het gareel is. Ik hoop alleen dat het nu niet zó lang gaat duren... Nou ja, afwachten maar.

Jôh, wat zul je moe zijn als Justin elke nacht wakker is en je ook nog fulltime werkt! Ik kan er ook niet goed tegen hoor, als Christian huilt. Ik moet mijzelf soms echt terughouden en hem niet proberen direct maar weer stil te krijgen. Tja. Mama-instinct zullen we maar zeggen hè, hahaha. Christian slaapt gelukkig erg goed en hij eet als een klein beertje. Tot nu toe lust hij alles wat ik hem voorgezet heb. Hij trekt ook nooit gekke gezichten dus en dat vind ik stiekem weleens jammer (leuk voor de foto's!). Hij begint zich nu op te trekken en is helemaal trots en blij als het hem gelukt is!!!! (En mama ook hahaha)

Ben benieuwd of je inderdaad zwanger blijkt. Ik duim voor je!!!!!!
Knuffels van T&C

he meiden,

helaas, ik ben niet zwanger...het leek er erg op maar ik heb negatief getest...zou ook wel heel erg mooi zijn geweest aangezien ik nog steeds niet ongi ben geweest na mijn zwangerschap en dus totaal geen inzage heb in mijn cyclus en we hadden maar 1 keertje zonder condoom gedaan...maar oke, de tekenen waren er wel, maar tis niet zo...Geeft niks aangezien we eigenlijk pas over 3 maanden voor een 2de kindje willen gaan, maar stiekum vind ik het toch een beetje jammer...was al een beetje aan het fantaseren...maar toch bedankt voor het duimen hoor!! hopelijk de volgende keer!

en Tess, ik ga gewoon erg vroeg slapen 21.30 ofzo anders trek ik het idd niet. nu wel, gelukkig is justin niet erg lang wakker, soms wel,m aar dan leg ik hem wakker terug in zijn bedje en laat hem ff simmen...hij valt dan gelukkig wel zelf in slaap...hopelijk komt je hormoonhuishouding idd nu wel sneller in het gareel joh, heb je tussendoor wel de pil nog gebruikt dan?? wij niet, alleen rubbertje....das niks, dus sex is ook minder, maar geeft niet. wacht wel totdat we er vol voor gaan weer!!!

en coortje, hoe gaat het met je?? lukt het allemaal beetje??succes met alles hoor!!
ik hoor het wel!!

liefs sweety

Ah jôh, wat jammer!!!!!   Ik heb nog wel zo hard voor je zitten duimen....

Dat je cyclus nog niet op gang lijkt te zijn gekomen kan wel eens komen door de prolactine. Zolang je Justin BV blijft geven, wordt dat geproduceerd door je lijf. Het zorgt voor de BV, maar remt ook je cyclus. Daarom wordt BV ook wel vaak gezien als natuurlijke regulering van het wel/niet zwanger zijn (hoe heet dat ook al weer, ik kan niet op het woord komen). (Hoe het overigens zit met degenen die juist vlak na hun bevalling makkelijk zwanger raken weet ik niet precies).
Als je stopt met BV, verdwijnt de prolactine uit je lijf en komt doorgaans je cyclus weer op gang. De één menstrueert eerst, de ander krijgt eerst een eisprong.

Wij zijn ook niet zo dol op rubbertjes   , maar gebruiken ze toch zolang we niet zwanger willen worden. (Vanuit dat gezichtspunt zou het dus liever even moeten duren eer ik zwanger ben, hahahaha!) Sinds dat akkefietje jaren geleden ga ik namelijk niet en never nooit meer aan de pil. Voor mij is het gewoon hormonentroep. Wel ironisch dat ik nu voor mijn schildklier en dus indirect ook voor het goed op de rit krijgen van mijn cyclus... juist ja, aan de hormonen zit!!! Maar ja, we doen het er maar mee. Ik ben nog steeds niet ongi geworden....

Verder voel ik me trouwens helemaal super! Ik zit lekker in mijn vel en heb lekker veel energie. Heerlijk! Ik ben ook (grootscheeps) aan het afvallen en dat gaat vrij goed. Gemiddeld zo'n kilo per week. Eerst de schildklier- en zwangerschapskilo's, en dan nog lekker even door voor de kilo's die er in de loop der jaren bijgekropen zijn (zo lekker sneaky, weet je wel, hahaha). Ben er lekker gemotiveerd voor. Het is een meermaandenplan, maar dat kan me niks schelen. En als ik intussen zwanger wordt, zien we wel weer!
Hoe staat het met jouw kilo's? Ben je alle zwangerschapskilootjes kwijt? En zo nee, vind je dat vervelend of maakt het je niet zoveel uit?

Nou, ik lees het wel weer.
Liefs,
T&C

ach jaaaaaaaaaaaaa, geeft niks meer nu hoor meis, ben der al weer overheen hahahaha
komt goed tzt he...en ff ter info..je kunt gewoon zwanger raken hoor lieverd als je niet menstrueert, want ik heb wel degelijk eisprongen, maar ik word niet ongi, en dat komt idd door de prolactine hahahahahaa ik haalde het ook zo door de war joh! maar bedankt hoor!! gelukkig dat het beetje beter gaat met je schildklier, maar nog steeds niet ongi..hmzzzzzzz....heb nog eens getest voor de zekerheid dan?? duurt wel lang he dat je niet ongi wordt toch??Ik vind die hormonen ook rotzooi, maar er is gewoon geen beter alternatief...als we tzt klaar zijn met de kindjes dan gaat er mischien bij hubby wel de knoop erin hahahaha. En ik heb echt nog wel wat kilootjes eraan zitten helaas, stuk of 10 ongeveer...ben nu ook aan het afvallen, maar een kilo per week haal ik niet omdat ik nog steeds 2 keer BV geef. alleen de nacht en de ochtend nog he. maar langzaam gaan ze er ook af hoor. wil met kerst toch wel maatje minder hebben als het lukt. maar 40 lijkt me erg mooi hahahaha. en idd mocht ik weer zwanger worden, tja dan zien we daarna wel weer kilos komen er dan toch weer aan he! maar ook ik wil er nu die overtollige beetje af anders komt er met de 2de weer zoveel kilo bij die blijven plakken en dan ben je stiekum na 2 kindjes alweer 20 kilo zwaarder dan voor de zwangerschappen he...idd heeeeel sneaky zijn die kilos he hahahahaha

we komen er samen wel hoor meid!!

liefs weer terug

Terug
Bovenaan