voor tess84

hallo
hoe is het met je en met tyche natuurlijk ook ook nog steeds zo druk?
hier gaat ook alles goed maar ook druk hoor ben aangenomen bij een andere baan ik ga nu schoonmaken op de ok van het ziekenhuis lijkt me wel leuk Ik kan maandag al beginnen had afgelopen donderdag een gesprek en was toen gelijk aangenomen gister het contract getekend dus dat ging super snel
Vroeg me af of je een leuk doopfeest hebt gehad want  Tyche zou toch 10 december gedoopt worden?

groetjes mira en marek (morgen alweer 15 wk)  

Hey hallo,

Proficiat met je nieuwe baan! Echt supergoed en snel gegaan! Wel fijn hoor dat je ook weer onder de mensen bent zeg maar. En waar gaat Marek heen als jij gaat werken. Kdv of opa en oma?? Hier is ook alles oke. Het dopen is echt heel goed gegaan al was het erg druk.Ik ben wel nog vaak erg moe en heb vandaag lekker uit mogen slapen van manlief. Dus ik heb tot half 11 in bed gelegen... heerlijk. Mijn man had gisteren niet zo'n zin om te gaan werken... we hebben een eigen bedrijf. En toen zei ik 'oh dan ga ik wel' Ik vond het echt fijn om ook weer eens iemand te spreken. Hij is toen lekker bij Tyche gebleven en heeft het een en ander gewassen en gepoetst. We hebben besloten vaker een dagje te 'ruilen'. Ja verder weinig nieuws eigenlijk. Fijn weekend!!

Groetjes Kirsten en Tyche (dinsdag 4 mnd)

Hey Kirsten,
Mooi dat de doop goed gegaan is, nog gefeliciteerd!
Ik vroeg me eigenlijk nog iets af, ik zie je nooit meer op de site van Jantine, terwijl je toen hij pas bestond daar regelmatig te vinden was! Ik vind t jammer dat we je daar zo weinig zien! Maar ja je zult er wel je redenen voor hebben
groetjes joyce

nog gefeliciteerd met de doop en fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad
Lekker he om weer even te werken en iets anders te doen
Marek gaat straks gewoon naar opa en oma of mijn zusje en de man is ook 1 dag in de week vrij dus alles kan tot nu to opgelost worden binnen de familie wel een veilig gevoel vind ik.Wat voor zaak hebben jullie dan trouwens?
Zou inderdaad gezellig zijn als je ook een keer bij jantines forum kwam kletsen maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten ik spreek je wel weer!
prettig weekend

groetjes mira

Hey Joyce en Mira,

De reden waarom ik niet op Jantine's site kom is eigenlijk omdat het gewoon druk is geweest enzo. Een andere reden heb ik niet maar ik kom snel weer eens. Mira, fijn dat je alles binnen de familie kan regelen enzo! Wij hebben een bedrijf in handmatige productie. We doen echt van alles. Cd'tjes inpakken, kleding prijzen, riemen maken, afplakken voor een spuiterij.. van alles. Ik ga hier even een beetje bijlezen op de site en dan straks weer prikjes halen met mijn kleine meid.

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan