Voor Tess84

Tess84,

Jammer genoeg zie ook ik de foto's niet van je superbaby. Maar ik heb toch een vraagje. Als ik e.e.a. goed lees dan lijkt het erop dat je een pakje hebt van superman voor je kleine. Klopt dat?

Mijn man wil namelijk heel graag een pakje van superman hebben voor onze kleine, dus mijn vraag is; Waar heb je het gekocht? en ik ben wel heel benieuwd naar het pakje (en andere dus ook). Je mag de foto dan wel naar mij e-mailen en dan plaats ik hem 2 sec, op mijn eigen website, kopieer hem naar hier en verwijder hem gelijk van onze site. Dit werkt goed want dat doe ik regelmatig met foto's van Lukas. Zijn website is www.deberk.com/lukas. De Berk is de achternaam van mijn man (en Lukas). Mijn e-mail adres is zeventien@hotmail.com.

Annemieke

Hey sorry ik zie nu je berichtje pas. Ik wil de foto zo wel mailen maar zoals ik al zei... ik ben een pc-neurd en ik krijg ze dus niet kleiner.. sorry.
Ik heb het pakje gekocht in Hoogeloon bij Robby's stuntpaleis. (noord brabant). Maar ik heb hem ook op een site gezien.. (ff checken).. www.het-feestbeest.nl  . Ik kan me namelijk voorstellen dat je niet dagelijks in Hoogeloon komt. Maar ik weet ook niet of je het dan op tijd in huis hebt.. zou je even moeten kijken. Ik ga je even de foto's mailen en hoop dat jij ze hier op kan zetten. Ik zou je echt dankbaar zijn!!!
Liefs Kirsten mama van Tyche

Hey annemieke,

Ik heb je net gemaild. Ik ga nu dit forum even verlaten want ik moet weg. Het is dus niet zo dat het me niet meer interesseert ofzo.. ik kom straks nog even kijken maar moet nu gaan dus als ik niet meteen reageer weet je hoe dat komt!

Groetjes Kirsten

De foto's zijn geplaatst (hopelijk blijven ze werken want ik heb ze van mijn site verwijderd) en het pakje is besteld. Mijn vriend gaat het helemaal super vinden. Sinds Lukas is geboren heeft hij het al over een superman pakje en dit komt meer dan dicht genoeg in de buurt!

Dank je wel

Terug
Bovenaan