voor Tess84

A

Anoniem

Guest
Hoi Tess, over dat autorijden, dat ken ik. Het is vreselijk!!!
aren
heb ik mij in allerlei bochten gewrongen om die angst te ontlopen maar
sinds Stijn er was had ik mij voorgenomen echt er voor te gaan. Het is
een kwestie van doen. Hoe moeilijk ook het werkt het beste.
Afgelopen juni ben ik zelfs
naar Frankrijk gereden. Dat had ik een paar maanden geleden never nooi
gekunt. Moet je zeggen dat onze nieuwe auto ook erg fijn rijdt en een
zeker gevoel geeft.
Wellicht is een
autorijlesje een opstapje om te beginnen.

Sterkte

Heej!!
Ik ben al een hele stap vooruit! Heb 1,5 jaar helemaal niet durven rijden. Toen hadden we een auto waar ik me niet fijn in voelde. Dus toen reed ik wanneer het echt MOEST.  Nu hebben we een nieuwe (naja 2ehandse) en die rijdt heerlijk. Dus de stukjes hier in de buurt doe ik wel en ook als het niet perse hoeft zeg maar. Dat is echt al een hele stap voor mij.
Ik heb nu ook met een paar mensen afgesproken die verder weg wonen om een keer langs te komen dus dat ga ik dan ook echt doen en ben best trots als me dat lukt.
Maar ik ben er nog niet.....
Echt kei goed dat je naar Frankrijk bent gereden. Zou ik me niet kunnen voorstellen dat ik dat nog ooit ga doen maar wie weet!
Heel goed van je!
Heb je ook ooit een ongeluk gehad???
Groetjes Kirsten

Heel goed van je. Steeds een stukje verder, zo heb ik het ook gedaan. Zooo trots was ik dan op mijzelf, alleen met niemand te delen, want wie snapt dat nou? Eerst in de stad en later ook de snelweg op. Pfiewwww, wat heb ik gezweet zeg, haha. Nog wel eens hoor maar ik kan met recht zeggen dat het heel goed gaat nu. Dus lekker naar je afspraken rijden, je zal zien dat als je het vaker doet het steeds makkelijk gaat. Echt waar! Ik ben nu al trots op je!!!

Yes, er is iemand trots op me hihi.
Nee grapje, maar heb ook vaak het gevoel dat niemand me snapt maar het komt goed.
Dankjewel dat je me nog extra moed inpraat!

Terug
Bovenaan