Voor Tess84..

A

Anoniem

Guest

Hoi Kirsten,

Hoe gaat het nu met jou?    En met je relatie?
Ging toch even niet zo lekker allemaal?

Las toevallig in een reactie dat je graag voor een 2e wilde gaan, dus het gaat weer goed? Zijn jullie al "begonnen"?

Ben benieuwd!

Gr Esmé mv Kay

Hoi Esme,

Met mij is het redelijk goed. Eigenlijk is het helemaal goed hoor maar omdat Tyche niet goed slaapt, ben ik heel moe en dat valt wel tegen. Maar verder alles goed. Ons huwelijk zit ook weer op het goede spoor. Door dit slaapgebrek en mijn o zo goed zelfbeeld (maar niet heus) twijfelde ik vaak aan dingen en ook aan of mijn man mij nog wel leuk enzo vond, je kent het wel.
Er waren dingen die mij erg onzeker maakte die hij deed.
Van de week heb ik een hele brief geschreven aan hem en we hebben een avond goed gepraat en alles is gewoon heel goed.
Er zijn gewoon dingen waardoor hij ook wat afgeleid is, heel begrijpelijk. We hebben een nieuw huis met bedrijfspand gekocht maar we zijn dit huis nog niet kwijt. Dus financieel is het niet heel goed. Niet dat ik iets te klagen heb hoor maar het zou toch wel fijn zijn als iemand dit huis kocht.
Verder ben ik met mijn verjaardag heel erg door hem verwend dus wat dat betreft zit het helemaal goed.

Een tweede kindje. Ik zou het heel graag willen. Manlief ook wel denkt ie maar hij wil eerst in het nieuwe huis zitten en kijken hoe we nog een kindje een eigen kamertje kunnen geven enzo..... dat hebben we dus even 'in ruststand' gezet. Al zou ik het toch wel heel graag weer willen.

Ja en dat was het wel....

Bedankt voor je belangstelling!

Liefs Kirsten.

Fijn om te lezen dat het allemaal weer wat beter gaat en begrijpelijk dat je pas aan een tweede kindje wilt beginnen als alle stres van verhuizen etc in kruiken en kannen zit.

Ook vervelend dat jullie met dubbele kosten zitten. Maar voor je het weet is jullie huis verkocht en valt die last ook weer van je schouders.

Het is helemaal niet erg als je onzeker bent over jezelf en je soms beren op de weg ziet. Maar blijf niet met je eigen gedachtes en gevoelens rondlopen. Heel erg goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt! Het gaat anders zijn eigen leven leiden wat het allemaal alleen maar erger maakt...

Maar bedenk je zelf eens wat je zo onzeker heeft gemaakt... Waar komt dat negatief zelfbeeld vandaan?.. Welke momenten of situaties maken je onzeker?... Belemmerd het je in je dagelijks leven?..  Heeft iemand je er ooit mee geholpen?

Natuurlijk wil ik helemaal geen antwoorden op deze vragen maar is eht wel iets wat je jezelf kunt afvragen. Je hoeft er namelijk niet je leven lang last van te hebben.
Denk er eens over na!

Sterkte met alles en nogmaals fijn dat het weer wat beter gaat!!

Esmé mv Kay

Hoi Esme,

Het zijn inderdaad dingen die te overzien zijn en die (hopelijk) binnenkort voorbij zijn en dan kunnen we gaan genieten in ons liefdesnestje. Op onze knusse nieuwe bank en aan onze schitterende nieuwe eethoek. We hebben het eigenlijk veel te goed.

En dat ik niet altijd veel zelfvertrouwen heb.. Ik weet waar het door komt en kan er tegenwoordig ook heel goed zelf aan werken, maar soms heb je van zo'n dagen (weken, maanden) dat alles tegen zit. En dat word nu allemaal weer beter hoor.

Toch bedankt voor het oppeppertje!

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan