Hoi Esme,
Met mij is het redelijk goed. Eigenlijk is het helemaal goed hoor maar omdat Tyche niet goed slaapt, ben ik heel moe en dat valt wel tegen. Maar verder alles goed. Ons huwelijk zit ook weer op het goede spoor. Door dit slaapgebrek en mijn o zo goed zelfbeeld (maar niet heus) twijfelde ik vaak aan dingen en ook aan of mijn man mij nog wel leuk enzo vond, je kent het wel.
Er waren dingen die mij erg onzeker maakte die hij deed.
Van de week heb ik een hele brief geschreven aan hem en we hebben een avond goed gepraat en alles is gewoon heel goed.
Er zijn gewoon dingen waardoor hij ook wat afgeleid is, heel begrijpelijk. We hebben een nieuw huis met bedrijfspand gekocht maar we zijn dit huis nog niet kwijt. Dus financieel is het niet heel goed. Niet dat ik iets te klagen heb hoor maar het zou toch wel fijn zijn als iemand dit huis kocht.
Verder ben ik met mijn verjaardag heel erg door hem verwend dus wat dat betreft zit het helemaal goed.
Een tweede kindje. Ik zou het heel graag willen. Manlief ook wel denkt ie maar hij wil eerst in het nieuwe huis zitten en kijken hoe we nog een kindje een eigen kamertje kunnen geven enzo..... dat hebben we dus even 'in ruststand' gezet. Al zou ik het toch wel heel graag weer willen.
Ja en dat was het wel....
Bedankt voor je belangstelling!
Liefs Kirsten.