Voor Tika

Hoi Tika,

Wou je nog even een geweldige bruiloft toewensen a.s. vrijdag!!! De voorbereidingen zijn inderdaad leuk maar ik zelf vind het wel eng dat het allemaal zo dichtbij komt!! Als jij terug komt van je huwelijksreis dan ben ik waarschijnlijk net vertrokken op huwelijksreis. Ik hoop over een tijdje weer contact met je te hebben om onze ervaringen te delen....
En... ik hoop natuurlijk voor jullie dat het meteen raak is!!!

Groetjes Frédérique
 
Wat lief zeg, dank je wel voor je berichtje....

Misschien kan ik je gerust stellen. Ik was 2 weken geleden echt veeeeeeeeeeel zenuwachtiger als nu.....Zorg dat je al veel dingen af hebt zodat je dat niet allemaal op het laatste moment moet doen. De paar dagen voor je bruiloft lekker alleen maar leuke dingen doen en wat dingetjes afhandelen. Ik heb vandaag nog een proefkapsel gedaan en me jurk gehaald!!! Was echt helemaal tevreden en happy de peppi.....morgen lekker relaxen, uitslapen, nagels lakken, maskertje, wat spulletjes afgeven op de feestlokatie, lekker in bad en dan op tijd naar bed.....
heb er echt mega zin in.
Ik wens jullie nu ook alvast een gweldige dag maar ik denk dat ik je voor die tijd nog wel "spreek"

groetjes Tika
 
Gelukkig heb ik de meeste dingen al gedaan. Op Hemelvaart krijg ik mijn proef make-up en vrijdag de 21ste kan ik mijn jurk ophalen. De dag voor mijn trouwen ga ik naar de kapper om het te knippen en te verven en op de dag zelf komt de kapper naar mijn huis (het huis van mijn ouders). Verder is echt alles geregeld gelukkig. Soms heb ik nog wel eens een nachtmerrie dat echt alles mis loopt die dag maar gelukkig word ik dan weer wakker en besef ik dat het maar een droom was. Vannacht droomde ik nog dat mijn schoonouders op de bruiloft een play back show wilde houden... heel vaag ;-)

Meis, heel erg veel plezier morgen (waar ga je heen op je huwelijkreis?).
Wij gaan niet zo ver weg. We gaan 2 weken naar Tenerife.

Groetjes Frédérique, ik denk aan je morgen!!
 
Terug
Bovenaan