voor tika

hoi tika,
ik heb net onder m'n berichtje van gisteren gelezen dat jij ook in mei gestopt ben met de pil en ook maar een hele korte ongi hebt gehad... Misschien een vies (?) vraagje maar was je ongi echt rood of eerder bruin? Omdat ie bij mij eerder bruinachtig was en maar zo'n anderhalve dag heeft geduurd, twijfel ik nog altijd of het wel ecxht m'n ongi is geweest, mijn temp is wel gedaald. Eigenlijk hoop ik maar dat het m'n ongi was, anders is m'n cyclus nu al zo'n 38 dagen...
Wanneer is jouw NOD? Als ik ervan uitga dat ik m'n ongi heb gehad, is de mijne 15 juli.
Liefs,
Kaat
 
Hoi Kaat,

Tja ook ik heb idd maar een hele korte ongi gehad na 31 dagen. Het was wel een echte ongi en dus geen bruin bloed.
Het duurde bij mij van vrijdag avond laat tot maandagochtend. erg kort voor mijn doen. Maar 1 week later (vorige week vrijdag) had ik wel een avond en de volgende ochtend bruin bloed. Tja wat dat was weet ik ook niet. Ik hou het er maar op dat het komt doordat ik pas zo kort met de pil ben gestopt.

Ik heb mijn nod 2 juli, tenminste als mijn cyclus nu wel 28 dagen is. Als mijn cyclus weer 31 dagen is heb ik hem 5 juli.
We zitten nu dus in onze knuffeltijd!

Enne ook al had ik me zelf voorgenomen om er nu minder mee bezig te zijn.... maar het begint toch wel te kriebelen hoor. Ik vraag me meerdere keren per dag af: "Als het nu wel raak is dan....."
Tja we wachten maar weer af, meer kunnen we niet doen hè! (behalve dan op tijd knuffelen :) !)

Greets Tika
 
Terug
Bovenaan