Voor Tina

Hoi Tina,

Ik zal in de reactie even antwoord geven op jou vraag van gisteren. Ik heb gisteren nl. niet meer op het forum gezeten i.v.m. voetbal en het berichtje staat alweer zover weg.

greets Tika
 
Ik merk nog niets eigenlijk....
maar volgens het kalendertje op babybrabbel heb ik ook pas vrijdag mijn eisprong. Dit is dan wel bij een cyclus van 28 dagen berekend. Mijn afgelopen cyclus duurde 31 dagen dus dan zal ik mijn eisprong pas maandag hebben. Misschien duurde hij nu wat langer omdat ik met de pil gestopt was. Ik weet het niet. Ik gok er maar op dat ik zo rond het weekend mijn eisprong heb.
Enne de vorige keer heb ik eigenlijk ook niets gevoeld rond mijn eisprong. Tussen mijn eisprong en ongi in wel want toen voelde ik ieder dingetje in mijn lichaam wat anders was....

Het begint nu toch wel weer heel erg te kriebelen hoor. Vorige maand ging ik er eigenlijk helemaal niet vanuit dat ik zwanger zou zijn want ik was tenslotte pas zo kort gestopt. Maar toen ik een aantal dagen overtijd was en van alles voelde werd ik toch wel heel blij. Toen ik ongi werd baalde ik wel even maar snapte het ook wel. Ik wilde deze keer dus wat langer afwachten voor ik me weer van alles in me hoofd ga halen maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Ik zit nu al de dagen te tellen en momenten ( mijn verjaardag, verjaardag schoonvader enz. enz.)te bedenken wanneer ik event. een test zou kunnen doen als ik overtijd ben! Erg hè, en ik maar denken dat ik nu rustig aan zou doen!

Ik vind het wel leuk dat onze peiodes ongeveer gelijk gelopen en als ik iets gek voel zal ik het laten weten.

Heb je nog lang last gehad van je buik? Het zou natuurlijk wel makkelijk zijn als je je eisprong kan voelen.
Succes!

Greets Tika
 
Ik moet zeggen dat ik wat kalmer wordt.
Ben net terug van de bloedbank(donor) en normaal ben ik heel zenuwachtig en nu niet!!!

Ik voel elke maand mijn eisprong, ook nog toen ik aan de pil was, het is geen pretje maar wel makkelijk ja!

Ik had verkeerd gekeken mijn eisprong is morgen...

Nou als ik nog iets hoor/weet laat ik het je weten!

Veel klusplezier (hahaha)

Liefs Tina
 
Nou ik weet niet of het de eisprong was die ik heb gevoeld maar ik heb vanochtend en gisteravond toch wel wat krampjes en steekjes gehad aan de rechtekant van mijn buik. Ook wat steekjes in mijn rechterlies. Niet echt vervelend of pijn maar wel voelbaar.
Maar eh ik heb pas sinds gisteren weer slijm-afscheiding (lekker ranzig berichtje....) dus ik denk dat mijn eisprong pas morgen ofzo is. Maar ik weet niet hoe lang die afscheiding van te voren begint....
we knuffelen maar verder en wachten verder maar weer af. Ik heb allemaal het idee dat als we nu niet genoeg knuffelen we een kans voorbij laten gaan. Maar gelukkig vind mijn ventje het niet vervelend (mannen hè!)en genieten we ervan!

Greets Tika
 
Terug
Bovenaan