quote: tobi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2005 12:18:31&apos
);
hoi roebie
bedankt voor je berichtje en lief dat je aan me denkt.....
ik heb inderdaad nog niet getest, omdat ik mijn cyclus niet weet en de vorige keer heb ik ook een week later gestest en dat is me goed bevallen...
ik vind het inderdaad erg spannend allemaal en merk dat ik er toch meer me bezig ben dan de eerste keer, komt denk ik mede door dit forum (is wel positief hoor)
de laatste tijd ben ik ook te vinden op http://groups.msn.com/leukea-s-mamas
hier kan je heel leuk kletsen( chatten) met meiden (de meesten van het jonge gezinnen forum) over zwanger worden , maar ook over heel veel meer dingen....wel gezellig.. als je het leuk vind kom ook eens kijken zou ik wel gezellig vinden of misschien via msn praten.. kijke maar wat je wilt en wil je geen van beiden dan kletsen we wel hier......geen probleem..
ik voel me op dit momnet raar... het lijkt wel of ik afwezig ben en niet in mijn eigen huis ben, heb last van mijn emoties enz.... voor de rest niet echt veel kwaaltjes gelukkig... beetje gevoelige borsten en het lijkt wel of ze iets groter zijn, maar dat weet ik niet echt zeker, wel wat moeier en dan met name als ik twee trappen tegelijk achter elkaar oploop.... moeie benen..
voor de rst valt het wel mee .. ja en continu het geveol dat ik ongi moet worden , maag rommelt, steekjes in mijn buik.........
ach we zien het wel, het kan nog alle kanten op...... voorals nog zeg ik nog steeds dat ik ongi wordt......
en mocht ik wel zwanger zijn dan lijkt het me ook wel heel eng....dus zit eigenlijk met dubbele gevoelens......
maar hoe gaat het met jou.. je zegt dat je er een goed gevoel over heb... kan je dat zo goed voelen?? of is het puur een gevoelskwestie.... ik hoop het voor je meid... en ik denk aan je...
hoe gaat het voor de rest met je..... heb je een beetje het gevoel dat je het een plekje heb kunnen geven... of nog niet........
he de groetjes en liefs tobi..
He Tobi,
Ik heb me aangemeld voor de MSN group. Ik msn al veel met vrienden, dus die group kan er ook nog bij
Klinkt in ieder geval heel gezellig. Je hoort het wel als ik ben 'goedgekeurd' voor de group.
Spannend voor je hoor! Ik snap je volgens mij helemaal. Ik zeg ook steeds tegen mezelf dat ik er gewoon op moet rekenen dat ik gewoon ongesteld ga worden deze maand, maar stiekem hoop ik natuurlijk dat ik weer zwanger ben. Maar als ik straks zwanger blijk te zijn, komen daar natuurlijk weer onzekerheden over... Het is gewoon klote dat het de eerste zwangerschap bij ons is misgegaan. Dat geeft extra onzekerheden.
Als ik je zo hoor met gevoelige borsten, moe, noem maar op, klinkt het wel heel verdacht... Ik voelde vandaag op mijn werk prikjes in mijn borsten en mijn onderbuik rommelt... Gisteren had ik een beetje last van mijn onderrug en ik heb een enorme onderhuidse pukkel (jakkie). Die verschijnselen heb ik eerder gehad... 3 maanden geleden... Ik durf het gewoon nog niet helemaal te hopen.
Over dat goede gevoel: ik ben al mijn hele leven heel erg 'in touch' met mijn lichaam. Ik voel feilloos als er iets mis is. Komt misschien een beetje zweverig over, maar tot nu toe heb ik altijd gelijk gehad en ik heb nog nooit voor niets bij de dokter gezeten.
Als ik iets niet voel (zoals de dreigende miskraam) is dat omdat ik ervoor kies het te negeren (ik vind die roze wolk zo lekker zitten). Twee dagen voor de miskraam had ik ineens geen gevoelige borsten meer en een rare buikpijn...
IK GUN HET ONS ZO! En over het een plekje geven... Ik heb er vanavond nog om zitten janken, dus ik ben er nog niet klaar mee, maar het gaat veel beter dan een paar weken terug en het gaat nog steeds iedere dag beter. Ik heb soms gewoon even een moeilijk moment. Vooral als ik weer hoor van iemand dat ze zwanger is. Ik kan er niets aan doen, maar dan voel ik me rot, zielig en verdrietig.
Maar hoe gaat het verder met jou dan? Heb jij het al een plekje kunnen geven dan?
Tot forums/chats/. Hoe dan ook: we houden contact!
Roebie