voor tobi

hoi tobi
ik las dat jij ook beugels aan hebt gehad toen je kind was heb jij jou kindje ook laten controleren?
bij iris zag het cb niks maar ik heb aan gedrongen op controle van de heupen en ze had dus een behoorlijke dysplasie an de linker kant.

ik heb het namelijk ook gehad en mijn oma ook ik heb ook   beugels gehad maar niet zoiets als iris.

groetjes petra

hoi hoi

ja idd ik heb ook beugels gehad,,,,
van die bruine die om mijn bovenbenen zaten en om mijn middel...
mijn broer heeft het ook gehad, maar was er al veel eerder vanaf omdat ze het al veel eerder hadden geconstateerd....,
mijn moeder heeft een heupafwijking en mijn oma had er ook een

ik had van te voren al tegen de huisarts gezegd dat ik perse controle wilde hebben..

op het cb zagen ze een afwijkende bilplooi maar omdat ik toch al een afspraak had staan in het ziekenhuis  heb ik daarop gewacht.
dat gebeurde toen bij 12 weken en er werd een echo gemaakt..

er werd gelukkig niets afwijkends gevonden, alhoewel ik  er wel rekening mee had gehouden dat het wel eens afwijkend kon zijn...maar gelukkig dus niet....

jij succes ermee , want ik weet van mijn moeder dat het best wel een getob is....

liefs tobi

..

Hey Petra.

Ik heb vroeger ook een heupdisplasie gehad.
Heb 9 maanden in een heupspreider gezeten (dag en nacht).
Bij Joëlla is er ook een foto gemaakt van haar heupjes, en er niks afwijkends gevonden gelukkig.
Bij ons zit het ook in de familie, mijn nicht heeft het ook gehad, haar kinderen hadden het weer niet.
Misschien slaat het een generatie over bij ons hihihihi.
Maar wist je dat het een echte meiden kwaal is.

In ieder geval sterkte met Iris, en het komt allemaal goed, bij mij is het ook goed gekomen hihihihi.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Terug
Bovenaan