Voor Tobi...

Hoi hoi,

Misschien even raar,maar jij wilde ook naar de forumdag gaan toch?Dit is nu het geval,eerst zou Prisje met me meerijden,maar die gaat toch maar niet.Ik heb net bij de routeplanner gekeken en Klundert is niet zo ver voor mij dus als je wilt zou je met mij mee kunnen rijden.Als ik alleen moet rijden dan ga ik niet.Ik ben niet zo'n held.Nou ik hoor het wel.....

Groetjes Kitty en Tess.

Haha,.. geen paniek! Er is nog niks concreets afgesproken..
Als jij liever samen met iemand rijd en het is voor jou in de buurt dan kunnen jullie misschien samen afspreken. Tobi moet zelf maar even laten weten wat het beste uit komt (áls ze mee kannatuurlijk).

Ik heb namelijk  absoluut geen problemen met alleen rijden..
Was meer dat ik een ander kon helpen.

Dus ik hoor het allemaal wel!

Esmé mv ka
y

hoi skitje...

Bedankt voor het aanbod.. wbt meerijden.....
lief!!!

Maaarre ik moet eerst vrij zien te krijgen en dat weet ik nog steeds niet concreet,,,,,,,,(grrrrrrrrrrrrrrr)

Als het wel kan en esme vind het niet erg om alleen te rijden en jij wel, dan rijd ik toch gezellig met jou mee............leuk..
.....
maarre ik ga eerst maar eens goed  duimen voor mezel, want anders gaat het hele feest niet eens door....

en als het kan dan neem ik wel contact met je op.
(ps   kan mijn wandelwagen mee of niet???)

liefs tobi

Hoi Tobi,

Nou ik hoop dat je vrij kunt krijgen.Ik zal ook voor je duimen.Het zou errug fijn zijn als je met me meerijdt.Met z'n tweeen(Euh viertjes)durf ik overal naar toe te rijden.Navigator aan en karren maar.Ik weet niet of jij zo'n invouwbare buggy hebt?Ik kan een grote kwijt in de kofferbak.Ik hoor het wel.Succes..

Groetjes Kitty en Tess.

Ik moet het toch even zeggen..

Altijd als ik je naam zie staan gaat er door mijn hoofd;

"To be or not to be" oftewel "Tobi or not Tobi"..

Ja het gaat nergens over maar wilde het toch met je delen haha..

Ja Esmé,.. geloof dat je nu echt naar bed moet gaan. Ben op een punt beland dat ik moe wordt van mezelf!

Truste!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan