heeey
goh wat lief dat je aan mij denkt.....
Het gaat eigenlijk wel redelijk op dit moment...
Heb nml vakantie en we gaan as maandagnacht naar frankrijk toe..( naar de camping in een tent van vacansoleil)
Dus, ja dat is wel lekker, heb er echt heel veel zin in (ook wel spannend of alles goed zou gaan met sophie,)
voor de rest heb ik afgelopen vrijdag voor de 2e keer een gesprek met de psycholoog gehad. vind het nog wel allemaal raar en voel me nog niet helemaal op mijn gemak daar, maar heb wel het idee dat het goed voor me is.
tevens heb ik andere medicatie, waar ik in het begin erg veel bijwerkingen van had, aldoor misselijk, moeeee, niet wakker kunnen worden, dizzy, onrustig slapen, trillen, voelde me dus absoluut niet lekker,(pfff wat is het dan zwaar om voor je kindje te zorgen...)
nu gaat dat al veel beter, heb alleen nog moeite met wakker worden en soms wat dizzy, trillerig, maar voor de rest niets geen last meer.
voel me nu zelfs met vlagen echt heel lekker in mijn vel zitten, heb dan weer lekker veel energie en voel me dan echt goed...
op mijn werk gaat het nog steeds wisselend, de ene dag beter als de andere dag.. het blijft strubbelen en ik vind het echt met vlagen heel moeilijk en lastig allemaal..
maar wil er nog steeds voor gaan, wil niet bij de pakken neer gaan zitten..
dus al met al gaat het best wel redelijk....
met sophie gaat het ook heel goed..
ze is de laatste week opeens van alles aan het ontdekken, gaat opeens heel snel allemaal..
zo kon ze ongeveer 3 weken geleden nog niet eens op haar voetjes staan, trok aldoor haar beentjes op,nu kan ze dat wel en maakt aan onze handen zelfs een paar stapjes . (nog erg ongecontroleerd en wiebelig, maar toch!!!)
tevens kan ze opeens binnen een week van tijgerhouding zelfstandig gaan zitten en kan ze kleine stukjes echt kruipen; dus op handen en knietjes...
en sinds vandaag komt tandje nummer 5 en volgens mij 6 ook door..
dus het gaat super goed met onze meid...
ga even bijlezen en wellicht reageren enne nogmaals bedankt...
liefs tobi
..
...
.