A
Anoniem
Guest
Hé, ik ben net op kraamvisite geweest bij mijn zus. Zij is dinsdag bevallen van een gezonde zoon. Nu vertelde zij mij dat zij zaterdag nog op verjaardagsvisite was geweest bij een vriendin waar ook een zwangere vrouw was. Zij was ook dinsdag bevallen, maar wel een maand te vroeg. Deze zwangere vrouw woont tegenover haar en ze had een naamslinger gezien, maar kon alleen de letters 'isa' lezen.
Nu zag ik jou topic en dacht meteen dat het misschien je schoonzus was die zij dus had gezien (volgens mij zei ze dat ze Yvonne heette en haar man Emiel?). Je vertelde namelijk dat ze in Zwolle in het ziekenhuis lag. Daar wonen wij dus ook!
Was gewoon benieuwd of het toevallig dezelfde persoon is. Mijn zus woont trouwens in Stadshagen (in Zwolle).
Nou ja, het zou erg toevallig zijn, maar wel grappig. Zo is de wereld weer klein.
Mijn zus heeft trouwens een zoontje gekregen 'Maurits', een week 'te laat'.
Groetjes,
Geeske & Wieteke
P.S. Als je nog eens in Zwolle bent op kraamvisite ofzo, kom eens langs......
Nu zag ik jou topic en dacht meteen dat het misschien je schoonzus was die zij dus had gezien (volgens mij zei ze dat ze Yvonne heette en haar man Emiel?). Je vertelde namelijk dat ze in Zwolle in het ziekenhuis lag. Daar wonen wij dus ook!
Was gewoon benieuwd of het toevallig dezelfde persoon is. Mijn zus woont trouwens in Stadshagen (in Zwolle).
Nou ja, het zou erg toevallig zijn, maar wel grappig. Zo is de wereld weer klein.
Mijn zus heeft trouwens een zoontje gekregen 'Maurits', een week 'te laat'.
Groetjes,
Geeske & Wieteke
P.S. Als je nog eens in Zwolle bent op kraamvisite ofzo, kom eens langs......