Voor tobi

A

Anoniem

Guest
Hé, ik ben net op kraamvisite geweest bij mijn zus. Zij is dinsdag bevallen van een gezonde zoon. Nu vertelde zij mij dat zij zaterdag nog op verjaardagsvisite was geweest bij een vriendin waar ook een zwangere vrouw was. Zij was ook dinsdag bevallen, maar wel een maand te vroeg. Deze zwangere vrouw woont tegenover haar en ze had een naamslinger gezien, maar kon alleen de letters 'isa' lezen.
Nu zag ik jou topic en dacht meteen dat het misschien je schoonzus was die zij dus had gezien (volgens mij zei ze dat ze Yvonne heette en haar man Emiel?). Je vertelde namelijk dat ze in Zwolle in het ziekenhuis lag. Daar wonen wij dus ook!
Was gewoon benieuwd of het toevallig dezelfde persoon is. Mijn zus woont trouwens in Stadshagen (in Zwolle).
Nou ja, het zou erg toevallig zijn, maar wel grappig. Zo is de wereld weer klein.
Mijn zus heeft trouwens een zoontje gekregen 'Maurits', een week 'te laat'.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

P.S. Als je nog eens in Zwolle bent op kraamvisite ofzo, kom eens langs......

Dat kán bijna geen toeval zijn!!!
Ben benieuwd (en nieuwsgierig ook he, foei)

Susan

Het past allemaal wel goed hè. Ben ook nieuwsgierig aangelegd (ssst...)

Jeske

hoi hoi

jeetje wat leuk is dit zeg.. geweldig....

ik heb natuurlijk meteen mijn broer gebeld en deze topic voorgelezen... en het klopt!!!!!!

hij vertelde dat je zus dan swanneke (ofzoiets) moet heten en dat ze op de verjaardag van marjon waren afgelopen zaterdag/...

oh ik vind dit echt heel grappig en zoo toevallig.. jeetje....

ps we gaan aankomend weekend naar zwolle toe, eerst verjaardag van mijn schoonmoeder( in harderwijk) en daarna door naar zwolle.
op bezoek bij mijn nichtje en slapen bij mijn ouders en dan zondag ws weer eevn kijken...

groetjs tobi

Wat leuk zeg! Wat een toeval.
Mijn zus heet inderdaad Swanneke en ze was ze inderdaad op de verjaardag  van Marjon tegengekomen.
Echt heel toevallig.

Veel plezier dit weekend. Het is weer lekker genieten met zo'n klein hummeltje in de familie, hè?!?!?!!

Wie weet zien we elkaar nog eens in Zwolle.

Groeten,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan