Voor Toto!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Toto,

Ik wil je even een heeeeele fijne vakantie toewensen, ik hoop dat je lekker kunt genieten en de "wachtdagen" lekker snel voorbij zijn (maar de vakantie natuurlijk niet té snel hihi).

En we horen je maandag weer, hoe alles vergaan is...!

Liefs Hallow

Hoi,

Even een reactie vanuit spanje,
We hebben een fijne vakantie gehad (vanavond weer terug)
maar omdat ik zeer gevoelige tepels heb vanmorgen toch getest met een spaanse test, maar helaas negatief.
Me borsten zijn trouwens niet gevoelig alleen de tepels.

Groetjes Toto

Hey!!
Wat leuk dat je nog helemaal teruggelezen hebt zeg! Gelukkig heb je een lekkere vakantie gehad, en vandaag dan je NOD (heb even op de lijst gespiekt hihi), spannend hoor. Ik zit nu rond mijn ei, volgens de berekeningen dinsdag mijn ei, dus flink aan de klus zeg maar . Hoop zo dat het mag lukken, voor jou én voor mij hihi.

Ga je voorlopig nog lekker wachten.... pfff of toch maar snel een nl test halen?

Liefs Hallow

Nou ja helemaal teruggelezen...
Het berichtje heet voor toto dus sprong er nog uit

Maar inderdaad vandaag mijn nod, ik had hier in nl al een test klaarliggen, maar zoals ik zei heb ik wegens die pijn aan mijn tepels in spanje een extra gekocht en zaterdag met ochtendurine uitgevoerd maar helaas negatief.

Maar ik is nog steeds niet te bekennen ook niet met de "tampontest" dus ik wacht nog even af en ga op zijn vroegst dinsdag nog eens testen.

Maar ja ik ben ook net met de pil gestopt en na al die problemen die ik hier lees denk ik misshcien wordt ik daarom wel niet ongesteld.

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan