Voor Toulouse

A

Anoniem

Guest
He Toulouse, hoe is het gegaan gisteren??
Is het meegevallen?? Heb je nog pijn?

Hoop dat je er snel van opknapt en de draad weer snel kan oppakken.

Beterschap moppie!

Wat lief dat je aan mij denkt TeHa. Ik dacht trouwens ook net aan jou; is het niet bijna je nod?

Gisteren viel tegen. Ik schrijf het eventjes bij het andere topic en dan typ ik hier zo verder aan jou.. anders blijf ik typen...

Liefs

ps hoe voel je je?

jaja, ik heb even op de nod lijst gekeken en morgen TH, spannend of niet?
Moest nog lachen over wat je schreef over 8 dagen. Nou na eergisteren kan ik mij niet indenken dat mijn baarmoeder nog maar iets vasthoudt. Die is redelijk van slag. Ik weet niet of alles normaal blijft, als dat zo is heb gelukkig pas over vier weken weer eisprong. Zoals je wellicht kunt begrijpen zit ik eventjes niet op een klusje te wachten, auw. Hee ik hoop echt dat dit je ronde is en ik kom je gewoon, illegaal, op het zwangerforum bezoeken hoor... ben tenslotte ook al op de weeenkamer en de verlosafdeling geweest, haha.

Liefs

He moppie! Ik heb je relaas nog niet gelezen over donderdag, maar het is blijkbaar geen pretje geweest. Ga zo gelijk even kijken.

Je mag stoppen met duimen voor me: ben een uur geleden echt onnoemelijk ongesteld geworden. De voortekenen waren er ook allemaal. Zwaar sjaggie, ik had heel erg veel buikpijn van de week en vanmorgen ook nog hoofdpijn en pijn onderin m'n rug.
Baal natuurlijk als een stekker maar ik ga als m'n moppie wakker is veeeeel geld uitgeven aan kleding en nieuwe laarzen en vanavond ga ik een bak chocolademouse helemaal in m'n eentje achtermekaar opeten.
Zo.... En dat zal me vast weer oppeppen.

Kus,

T.H.

ooohw, nieuwe laarzen, dat wil ik ook!!!

Jemig T.H. (hihi) dat is weer mooi balen zeg; van die rode duivels. Ik had het zo leuk gevonden als jij dan wel... maar ja. Als je nu op 24 ofzo zit kom je steeds dichter bij mijn nod... kunnen we een keer samen stressen.

Ga maar lekker genieten met je dochter en gun je man misschien ook een (heel klein) beetje chocolademousse (het is nl best mogelijk dat hij ook baalt als een stekker).

Dikke kus hoor!
Liefs

Terug
Bovenaan