Voor Trotsemama3

Hoi Jenny!

Oow, jullie ook met 17 weken voor een pretecho!?
Leuk en spannend he?
Willen jullie weten wat jullie krijgen? Je hebt al 2 meiden he?
Wij hebben een zoontje en eigenlijk vind ik allebei de smaken weer even leuk. Onze zoon is zo geweldig, daar wil ik er nog wel eentje van ;-)
Maar een meisje lijkt me ook bijzonder.
Ach ja, als het maar gezond is, dat blijft het belangrijkste.
We hebben teveel rottigheid om ons heen gezien om voorkeur te hebben.
Als er een gezond kindje komt prijs ik me de gelukkigste mama ter wereld!

Vorige keer hebben we met 19 weken een pretecho laten maken. Toen zag de echoscopiste na 10 seconden al dat we een jongen zouden krijgen. Ben zo benieuwd of ons kindje er nu weer zo goed voor ligt!

Enne...super he, dat we weer 'beweging' voelen. Tis nog maar 2 of 3 x op een dag maar het maakt me weer zo gelukkig!

Genietse! Liefs, Billie

Heey

Ja super he!
we willen ook zeker weten wat we krijgen..
en ook wij hebben geen voorkeur! natuurlijk zou een jochie leuk zijn maar 3 meiden is ook prachtig..
En zoals je al zegt als het maar gezond is..
ik ben wel weer heeeel erg benieuwd..
ik ga ook maar niet op mijn gevoel af want die heeft het al 1 keer laten afweten! hihi
ben erg benieuwd!!!
ik moet maandag eerst weer naar de verloskundige toe. ook ontzettend leuk om even het hartje weer te horen, dit word wel de eerste keer dat ik het hartje ga horen want ik heb 3 keer een echo gehad en toen hebben ze me wel laten zien dat het hartje klopte maar nu mag ik het horen!!
Ik voel het kindje nog niet heel gericht bewegen elke dag, ik voel wel iets maar zoals zaterdag nog niet weer. ik denk dat ik teveel twijfel of het niet mijn darmen zijn! maar toen ik het voelde wist ik zeker dit is het weer!
nu verheug ik me enorm op die hardere schopjes en op het eind als ik weer gekneusde ribben heb denk ik waarom vond ik dit ook alweer zo leuk?
Je moet er iets voor over hebben!
we wachten dus lekker af!!!

Liefs Jenny

Terug
Bovenaan