voor tru

hoi Tru

Het gaat helemaal geweldig hier.
Lara weegt al over de 5 kilo en het is een geweldig kindje!

Fijn om te hoeren dat het bij jullie ook allemaal lekker loopt.
Hoe gaat het met de lammetjes? hebben jullie er al veel?
wij zitten nu op ongeveer 45 lammetjes en we hebben nog een stuk of 20 schapen die nog moeten lammeren........
Met de kalfjes gaat het ook heel goed.
We zitten eigenlijk helemaal vol hier dus ook hard werken.....

Groetjes Brenda

Hoi Brenda,

Eindelijk, wat doet dit forum toch irritant, kom er bijna niet doorheen!
Maar goed, leuk om te horen dat het bij jullie ook goed gaat!
Lammetjes, een heleboel, maar aangezien er zo'n tweehonderd schapen moeten lammeren, raak ik de tel wel eens kwijt. Rond de 250 dacht ik.
En, al paard gereden? Ik voor het eerst vorige week vrijdag, en het was genieten hoor, het was ook al zo lang geleden.
En verder genieten van de kleine meid he, want wat gaat het hard. Sanne is nu 3 en halve maand, weegt 6025 gram en is 62 cm. Dit was trouwens de laatste keer op het CB, 3 weken geleden, dus zal wel weer meer zijn.
Hoe doe je dat met haar als je aan het werk bent in de stal?

Groetjes Trudy

Hai Tru

Sorry voor de late rectie,maar had ruzie met het forum!!!!!!!!!!

Maarre zoveel schapen? das wel heel veel!!!!!!!!!!!
Wel lekker geld verdienen natuurlijk,maar ik heb me handen er nu al vol aan......

Helaas heb ik nog geen paard gereden,maar ben wel al aan het kijken voor weer een eigen paardje.

Jij vroeg hoe ik dat deed met Lara.....
Wij hebben demelkstal aan de keuken vastzitten en daar zit een raam in.Dus als wij alletwee achter zijn spoeken we af en toe is door het raam naar binnen.
Meestal gluur je voor niks,want ze is heel tevreden dus lekker en goed slapen.....
Wat dat te gaat isze super makkelijk en mogen wij onze handen dichtknijpen!

Groetjes Brenda

Hoi Benda,

Lekker he, zo'n makkelijk kindje. Sanne is dat gelukkig ook, kan zichzelf goed vermaken in de box of wipstoeltje, en slappt voor de rest nog heel veel. Soms hoop ik dat ze snel weer wakker is, zodat ik lekker kan knuffelen met haar.
Ja, veel schapen he, en volgend jaar is het aantal waarschijnlijk nog verdubbeld, want ze zijn een nieuwe schuur aan het bouwen, dus nog meer lammetjes dan!

Ga morgen weer paard rijden, heb de smaak weer te pakken! Manlief is dan thuis dus kan hij voor Sanne zorgen.
Ik moet alleen nog om een goede sportbeha, want Sanne kreeg slagroom de vorige keer.....

Groetjes Trudy

Hey Tru

Hahaha dat vond ze zeker wel lekker die slagroom!!!!!!!!!!

Dan mogen we toch mooi in onze handen knijpen dat we van die makkelijke kindjes hebben!

Lara slaapt ook ontzettend veel als ik mijn wekker niet zet dan slaapt ze gewoon door tot negen uur!!!!!!!!!!!!!

Dat zal een nog drukkere tijd voor jullie worden dan volgend jaar als je dubbel zoveel schapen gaat houden.......
Maar het is en het blijft mooi werk........en dankbaar ook.....

Groetjes Brenda

Ja, het was goede slagroom, echte klop klop!
Sanne heeft ook al een lammetje gezien in de stal, maar volgens mij zag ze nog niet veel verschil tussen onze hond (je) en dat lammetje. We hebben een Jack Russel, en die is ongeveer even groot. Die is trouwens erg lief voor Sanne, zo leuk om te zien!

Lara is dus ook zo'n slaapkop, nou dan kunnen die meiden elkaar een hand geven hoor! Lekker he dat het zo goed gaat. Van te voren kun je er geen voorstelling van maken hoe ze zijn of hoe het zal gaan, maar eigenlijk gaat alles vanzelf vind ik. Moederinstinct...

Groetjes Trudy

hoi hoi....

Kan het me wel een klein beetje voor stellen dat ze nog niet het verschil ziet tussen lam en hond......
Allebei even klein!!!!!!!

Ja ze mogen elkaar echt een hand geven als ik niet oplet slaapt ze zo tien uur achter mekaar door,maar dat mag nog niet van cb ivm suikerspiegel!!!!
Waneer het wel mag zeggen ze er niet bij(sukkels).

Maar je heb gelijk ik heb het gevoel alsof ik nooit anders heb gedaan en dat Lara er al jaren is terwijl ze pas 12 weken is!!!!!!!!!!!! met recht moederinstinct hihi

Groetjes Brenda

Hai Brenda,

Sanne is vandaag 16 weken, en hoewel ze nog volledig borstvoeding krijgt, wilde ik toch eens proberen of ze al een fruithapje lust. Was wel hilarisch om te zien, je zag ze echt proeven, van wat stop je nu toch in mijn mond! Ze vond er nog niet veel aan geloof ik, ze heeft dan ook maar een paar hapjes op. Maar mama vond het ook wel lekker, en heeft de rest maar opgegeten. Nog maar eens een paar weken wachten voor ik het weer probeer....

Ze rolt ook ineens van rug naar zij, en pakt zelf speeltjes in de box, wat gaat het hard he.
Daar komt papa, die is ''stal wezen doen".
We gaan een bakkie doen.

Groetjes Trudy

Terug
Bovenaan