Voor Truida en Suus

Hallo dames,

las net jullie berichtje. Wat lief dat jullie mij gemist hebben!!
Even een up-date: was een weekje op vakantie en daarbij weinig aan zwanger worden gedacht...heerlijk!! daarna toch even deze site gecheckt en merkte dat ik er eigenlijk alleen maar weer meer van in de put raakte op de 1 of andere manier. Maar vanavond dus weer niet. Vreemd he? Vind het nu juist wel weer prettig om te kletsen met vrouwen die snappen hoe het voelt. En het is dan dubbel leuk om te lezen dat je gemist wordt!!
Hoe is het met jullie?? Nog spannende dingen binnekort? Ik sta op voor een microcurettage en een HCG. Spannend.

groetjes Bo

Hai Bo,

Lekkere vakantie gehad meid? Nog naar het buitenland geweest of hier gebleven?
Heerlijk he om alles even te vergeten...

Het is niet zo raar hoor dat je er af en toe van in de put raakt, het is tenslotte ook best intensief hier. En soms voelt dat ook extra als 'er teveel mee bezig zijn' dat heb ik ook wel eens. Dan voelt afstand weer beter. Wederom de woelige baren van de vrouw met kinderwens!

Bij mij nothing exciting, net de red devils op bezoek.
Ik heb ook vorig jaar de HCG gehad. Je bedoelt toch doorspuiten van de eileiders ofniet? Viel me mee in elk geval.

Naar de microcurretage ben ik ook wel benieuwd nog nooit geweten wat dat nou precies is.

Tot gauw,
lfs. Suus
Maar leuk dat je er weer bent.

vakantie was lekker...ondanks het waardeloze weer...gewoon weekje in Nederland gebleven. Hoop in september verder te vertrekken. Balen van je rode duivels! Blij te lezen dat bij jou de HCG wel meeviel.
Vreemd toch he, die ups en downs van ons...blijkbaar toch niet zo vreemd omdat iedereen hier ermee kampt.

sterkte!! en we mailen!!!

Hai die Bo

Wat lekker he even overal ver van weg...geen gezeur aan je hoofd,of van dit moet.Gewoon even lekker met zun tweeën.Dat HCG onderzoek viel bij mij ook wel mee,het was voorbij voor je het weet,alleen de laatste minuut deed even heel erg zeer.Heb na de tijd ook niet veel pijn gehad.....wel een beetje bloed weer ongeveer twee dagen,maar dat viel ook mee.Heb ook deze week de red devils maar als we volgende week op vakantie gaan zijn ze weer lekker weg hahahaha.Sterkte met je HCG en we denken aan je.
Veel liefs Truida

Terug
Bovenaan