Beste Bo
We zijn vanavond weer thuis gekomen.....de vakantie was heerlijk lekker genieten van elkaar en het mooie weer...elke dag zo'n 30 tot 32 graden...en even helemaal niets doen alleen de natuur verkennen en verder niets was echt geweldig we zijn er lekker van op geknapt....nu kunne we er weer een poosje tegen..Maar jij hebt dus die curetage achter de rug,hoop echt dat je je gauw weer de oude voelt.Tja en de hsg vond ik wel tegen vallen vooral toen ze die vloeistof er door spoten,maar dan is de druk en pijn ook direkt weer weg,het duurt ongeveer zo'n 20 minuten en de pijn maar een minuutje hooguit en is helemaal op het laatst.Ik hoop dat het je meevalt.Wanner heb je die hsg precies? kan ik even aan je denken.
En waarom krijg jij eigenlijk een curretage en een hsg dan?Misschien domme vraag,maar dat weet ik niet meer.
Ik hoop gauw weer wat van je te horen,groetjes en veel liefs van Truida
ps.bij dat hsg is mijn man gewoon mee naar binnen geweest dat mag wel als je er naar vraagt.Ik vond het zeer prettig dat hij erbij was,zo kun je er later thuis ook nog over praten,hij weet immers wat je hebt meegemaakt.
Nogmaals veel liefs